donderdag 18 juli 2013

Het is vandaag weer Disney donderdag en dus is het weer tijd voor een nieuwe DVD win actie. De winnaar van de vorige win actie is inmiddels bekend en gelukkig gemaakt met de DVD De speelgoeddokter.

Deze week maak je kan op de nieuwe Disney DVD Jake en de Nooitgedachtland- piraten.

"Jiehoe, we zijn er klaar voor! Hijs de zeilen met Jake en zijn bemanning op een hogesnelheidsavontuur op zee. Volgens het Nooit-Aan-Land-Piraten-Reglement moeten Jake en zijn bemanning met Bucky racen tegen de Jolly Roger en de achterbakse Kapitein Haak. Als Bucky verliest, zal hij voor altijd van Haak zijn! Uiteraard schuwt Haak geen middelen, en wint de race. Maar Jake en zijn ploeg weten misschien wel hoe ze Bucky terug kunnen krijgen. Met de hulp van Peter Pan gaan de jonge piraten een avontuur aan dat ze door Nooitgedachtland brengt, en waarbij ze langs een vuurspuwende draak moeten zien te komen! Met jouw hulp kan Jake’s bemanning Bucky redden uit handen van de sluwe Kapitein Haak. Geniet ook van nog vier spannende afleveringen van Jake en de Nooitgedachtland-Piraten! JAKE REDT BUCKY zit bomvol muziek, stoere piraten-actie, en zee├źn van pret, en bewijst dat je een held kan worden door samenwerking, vastberadenheid en vriendschap!"

Wat moet je hiervoor doen?

Deze week hoef je alleen een reactie achter te laten als je mee wilt doen. De winnaar wordt door middel van een loting bekend gemaakt op mijn blog. Dus doe mee en win!
 
Meedoen kan tot dinsdag 23 juli 12:00 uur. Dan maak ik de winnaar bekend. Win je dan niet? Doe gerust mee met de volgende 2 win acties van Disney!

Deze win actie is gesloten.
Categories:

20 opmerkingen:

  1. Leuk! Aan deze winactie doe ik graag mee!:) Ik denk dat Aron deze dvd erg leuk zou vinden.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Super! Ik doe graag mee aan deze winactie :-) Lijkt me een leuke dvd voor als
    Sam iets ouder is :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Renzo is ook nog te jong maar lijkt mij een leuke dvd voor hem!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Jaaaaa leuk wil heel graag meedoen!!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik doe graag mee voor mijn meiden helemaal fan van jake! Wat zouden ze er blij mee zijn.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ik doe graag mee voor mijn meiden helemaal fan van jake! Wat zouden ze er blij mee zijn.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Jaaa, helemaal leuk :) Maud en ik doen ook mee!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Super voor mijn kleine piraat!! lisi911@hotmail.com

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ik doe mee. sepia@home.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  10. mijn kleine piraatjes zouden dit een super leuke prijs vinden om in de brievenbus te ontvangen. Wat zou het zalig zijn om hun gezichtjes te zien bij openen. En dan ma hopen dat het regent, dat ze dadelijk kunnen gaan kijken. fcbkever@hotmail.com

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Dit is femke haar favoriete programma ip disney tv. Zij zou hier super blij mee zijn. Leuk deze actie.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. ik doe mee - zoontje is er zot van

    BeantwoordenVerwijderen
  13. onze dochters Julie en Jill zouden dit geweldig vinden maar ik denk dat papa en mama ook niet voor de tv zijn weg te slaan... lovedisney

    BeantwoordenVerwijderen
  14. O ik wil graag meedoen voor mijn 2 kids. Helemaal de oudste is gek op die kleine piraten

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Sarina Verbunt23 juli 2013 om 11:16

    Ja!!! Ik doe ook mee :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Reacties
    1. Staat in een blog: http://mamaelise.blogspot.nl/2013/07/winnaar-dvd-jake-en-nooitgedachtland.html

      Verwijderen

Subscribe to RSS Feed Follow me on Twitter!