vrijdag 12 juli 2013

Aangezien ik zo ben aangekomen door mijn zwangerschap, pas ik veel kleren niet meer. Ik heb dan ook geen idee of ik het ooit nog ga passen al die kleine maat broeken. Nu ik al 3 maanden na mijn bevalling in zwangerschapskleding loop, werd het tijd voor wat normale kleding. Teveel broeken koop ik niet, want ik denk/hoop binnen een paar maanden toch weer in mijn oude broek maat te komen.

Deze week ben ik voor mijzelf gaan shoppen. Mijn moeder paste op beide kids en zo fietste (!) ik naar de stad. Gezond bezig he?
Het was heerlijk even uit te waaien op de fiets, al is het best een stuk fietsen van Almere Poort naar Almere Centrum!

Na het leegdrinken van een fles water ben ik weer eens bij de Primark naar binnen gestapt. Ik had er laatst zo leuk geshopt voor Hayley. En ik hoopte deze keer wat voor mijzelf te kunnen halen. Maar nee, ik heb denk ik 3 rondjes gelopen door de winkel. Ik kwam nergens doorheen. Overal liepen vrouwen tegen mij aan, werden kleren van stapels gerukt en ik kwam niet eens bij de kleding terecht. Ik moest dan van een afstandje kijken of ik iets leuk vond of niet. Ik kwam niet door de drukte heen. Ik heb mijn mandje dan ook weggelegd en ben de winkel uit gegaan. Never mind!

Eerst ben ik slippers gaan halen bij de Van Haren en daarna doorgelopen naar de action. Via een andere mamablogger kwam ik erachter dat ze bij de Action leuke harem broeken hebben voor vrouwen met leuke prints. Helaas was er nog maar 1 print over bij onze action (misschien toch maar weer inkopen meneer de manager ;)). De broek is maar 8 euro en zit super lekker.

Door naar de H&M. Als er een winkel is waar ik van houd, dan is het de H&M. Ik kan dan die 3 rondjes lopen in de Primark en niet slagen, als ik 3 stappen in de H&M zet dan ben ik bij wijze van spreken al klaar. Ik vond een spijkerbroek (jeans maat 33, omg, ik weet nog de tijd dat ik jeansmaat 27 had!), 2 shirtjes en een tas. Ik kocht het zo dat alles met elkaar te combineren is en ik 2 outfits heb.

Leuk! Ik was helemaal in mijn sas. Ik had zin om nog meer mee te nemen! Maar nee ik had een budget afgesproken met Pablo. Hopelijk mag ik snel weer aan het werk (ik ben druk bezig met solliciteren!) en dan kan ik weer iedere maand lekker shoppen.
Tassen, schoenen, sieraden en jassen. Dat zie ik helemaal zitten!


Categories:

15 opmerkingen:

  1. Je bent wel gewoon slank hoor! Gek he.. dat je er slank kan uitzien maar toch niet meer in een kleine maat passen. Hier hetzelfse probleem... hmm ik vraag me af of je bekken niet gewoon breder worden door bevallen.
    Bij mij zijn al mn zwangervetjes voor mijzelf niet zichtbaar maar toch zijn ze er..

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ja mijn bekken zijn ook breder geworden, maar misschien draaien ze nog terug? Ik ben ook nog wel slank. Alleen die muffintop moet weg, dan ben ik tevreden ;)

      Verwijderen
  2. Leuke setjes zo :-) Je ziet er als superslank uit op je foto's hoor. Maatje 27 is ook wel heel ieniemienie, vind je zelf ook niet? Hopelijk heb je snel weer werk, dan kun je weer helemaal los met shoppen ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Maatje 27 is ook wel zo'n 11 jaar geleden denk ik.

      Verwijderen
  3. Fijn he, voor jezelf shoppen. Ik vond het ook zo prettig. Je ziet er goed uit hoor. Hier hoort maat 27 helaas ook tot het verleden. Maar ach, we hebben er wel mooie boys voor terug ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een leuke dingen heb je gekocht! En wat onwijs leuk dat je aan het solliciteren bent! Veel succes! Mogen we weten naar wat voor baan je op zoek bent?

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Oh enne, je bent hartstikke slank!!

      Verwijderen
  5. Ik heb zelf maat 27 (nog geen kinderen hoor ;)!), maar als ik naar je foto's kijk zou ik niet zeggen dat wij nou zoveel verschillen qua maat. Grappig hoe dat gaat eigenlijk. In ieder geval heb je een mooi figuur!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Leuke aankopen heb je gedaan! Nu hopen op een nieuwe job, kan je nog meer kopen ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  7. dat je nier zelf mag weten wat je uitgeeft

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Uhh geld groeit hier niet aan een boom, daar moet hard voor gewerkt worden.

      Verwijderen
  8. Helemaal lekker he weer even in t nieuw, cool! staat je goed!
    Meis, je bent pas 3 maanden geleden bevallen..je hebt nog 6 maanden om te ontzwangeren nodig!! komt echt goed!
    Mischien keer extra de fiets pakken als het kan..;-)
    Leuke schoenen ook!!

    Ik heb onlangs ook veel geshopt, ook via Mpen veel in opruiming wehkamp superkoopjes!!.. ruim maatje kleiner hier..ben nu lichter en smaller dan voor de kids! Dus er is nog hoop!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Indrukwekkende persoonlijkheid met een aantrekkelijk uiterlijk.

    BeantwoordenVerwijderen

Subscribe to RSS Feed Follow me on Twitter!