vrijdag 5 juli 2013


















Onze nieuwe gang had nog een lamp nodig. Lampen uitzoeken vind ik altijd lastig, Pablo ook. We staan altijd in de winkels maar met onze hoofden achterover omhoog te staren. Vaak hebben we geen idee wat voor lamp we moeten kopen en kiezen dan maar voor een makkelijk spotje.
 
Toen we net gingen samenwonen had ik een kroonluchter-tik. Ik kocht twee dezelfde kroonluchters. Een zwarte voor in de hal en een zilveren voor in de gang naar het toilet. De zilveren heeft vorig jaar een make over gekregen en hangt nu in de nieuwe kamer van Hayley.

De zwarte hing in de w.c. boven. Niet omdat we het zo leuk vinden, maar gewoon voor het licht. We hadden tot van de week nog geen idee welke bestemming die lamp zou krijgen. Ik vroeg aan Pablo of hij de lamp grijs wilde spuiten met de overige spuitbussen van de leuning. Dan zouden we de lamp in de gang kunnen hangen. Gelukkig vond hij dat ook een goed idee en ging ermee aan de slag.

Ik heb alleen kristallen aan de onderkant gehangen zodat het niet meer te kitchy zou worden. Nu is het gewoon een stijlvolle kroonluchter. Zo zie je maar, wie wat bewaard die heeft wat. De lamp kan nu weer heel wat hele jaren mee!

 
Categories: ,

3 opmerkingen:

  1. Wat een mooie lamp! Staat ook erg mooi zo in de hal :)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Zo, die is ineens anders geworden! Maar leuk! :-)

    BeantwoordenVerwijderen

Subscribe to RSS Feed Follow me on Twitter!