donderdag 11 juli 2013

Vanaf vandaag is het 4 weken lang Disney donderdag op mijn blog. Disney donderdag staat in het teken van de allernieuwste Dvd's van Disney. Deze nieuwe dvd's zijn pas officieel verkrijgbaar vanaf 31 juli. Komende 4 weken zal er elke donderdag een win actie zijn op mijn blog!
Vandaag dan deel 1 van de win actie!

Deze week maak je kans op de DVD; De speelgoeddokter:

De dokter is er! Maak kennis met de Speelgoeddokter, een verbazingwekkend meisje van zes jaar oud met een hele speciale gave: Ze kan met speelgoed en knuffels praten, en ze weer beter maken als ze ziek zijn! Samen met haar trouwe vriendjes – Lammie, Stuffy, Nellie en Chilly – behandelt en helpt Doc al het speelgoed en alle knuffelbeesten die pijntjes hebben die behandeld moeten worden, kusjes nodig hebben op een zere plek, of problemen hebben die opgelost moeten worden. Of het nou een schorre walkie-talkie is met “Ruisiose” een speelgoedkrab met “Weg-is-schaaritis” of gewoon een pop dat een dikke knuffel nodig heeft, de Speelgoeddokter is dag en nacht oproepbaar om iedereen te helpen realiseren hoe belangrijk het is om goed voor jezelf, en voor anderen, te zorgen. Verwen je kleine met vijf heerlijke afleveringen boordevol humor, muziek en avontuur, die bewijzen dat Een knuffel het Beste Medicijn is!
 
Wat moet je hiervoor doen?
 
- Like mijn facebook pagina (daar zal iedere dinsdag om 12:00 uur de winnaar bekend worden gemaakt!) Meedoen met de win actie kan dus tot die tijd! De winnaar van deze win actie wordt aankomende dinsdag op 16 juli om 12:00 uur bekend gemaakt.
 
&
 
- Disney creĆ«ert dromen en herinneringen. Disney is magisch! Schrijf in een reactie onder dit bericht jouw allermooiste Disney herinnering. Dat kan van alles zijn; denk aan een film, bezoek aan Disneyland of favoriet Disney figuur. Zet bij je reactie wel je naam en/of emailadres. Als je alleen je naam noteert dan zie je je naam vanzelf verschijnen op Facebook zodra je hebt gewonnen.
 
Deze week kies ik de winnaar. Diegene die de meest bijzondere herinnering hieronder verteld, krijgt de DVD. Dus doe mee! En deel jouw favoriete herinnering. Win je nu niet?
 Doe gerust de komende 3 weken mee met de andere win acties, wie weet win je dan wel!
 
Deze win actie is gesloten, de winnaar is Rowan van Baar. Gefeliciteerd!


Categories:

10 opmerkingen:

  1. Mijn mooiste herinnering aan een Disney karakter is toch wel 'Peter en de draak'!
    Ik had stapels met Disney films maar deze keek ik allemaal steeds alleen. Ik denk dat mijn ouders, zus en broer zich te oud hiervoor voelde. Maar ik kan mij nog goed herinneren dat wij allen eens op de bank naar deze film keken. Een film die bij iedereen geliefd was. En elke keer als ik deze film zie, dan denk ik terug aan die fijne en gezellige middag dat wij met zijn allen eens naar een tekenfilm keken!

    Jennifer - mynewforest@hotmail.com

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mijn mooiste herinnering moet toch wel die van vorige week zijn. Mijn zoontje voor het eerst kennis laten maken met de mooie films van Disney. Zijn oogjes straalden en hij heeft voor het eerst in zijn twee jaar aan de buis gekluisterd gezeten.

    Angelique

    Angellove899@gmail.com

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mijn mooiste herinnering is van een hele tijd geleden. Toen ik een jaar of 7 was waren mijn ouders lid geworden van de disney boeken club. Het was dan ook elke week een feest als er weer een boek op de deur mat viel. Met veel plezier heb ik de boeken gelezen en ben ik vaak in het verhaal mee gegaan. Mijn ouders hebben de boeken nog en hoop dat mijn kinderen deze ook met veel plezier gaan lezen.

    Linda

    femkeensven@mail.com

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik heb zoveel mooie en leuke herinneringen aan Disney, dat ik er gewoon een paar ga opschrijven. De allereerste film in de bioscoop was een Disneyfilm: Lady en de Vagebond, voor mijn kinderfeestje was dat.
    Mijn eerste keer Disneyland Parijs is een mooie herinnering, toen was het park net een jaar open. De achtste keer Disneyland Parijs was een mooie herinnering, dat was de eerste keer dat Mik in dit mooie park was. Helemaal geweldig om te zien hoe zo'n kleintje glundert.
    Mijn verzameling zeven dwergen, waarvan ik er telkens maar een mocht kopen wanneer ik in Disney was (of in een Disneystore).
    Assepoester, Rapunzel, Assepoester, Rapunzel etc etc kijken met mijn meisje en dan alle scenes moeten naspelen.
    Eigenlijk loopt Disney als een rode draad door mijn leven :)

    Miron (mironjanssen@hotmail.com)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Dat is zeker weten Oliver & Co… ik was een jaar of 8, mijn allereerste bioscoopfilm, vol spanning en verwachting zaten we op de eerste rij… samen met mijn 2 zusjes en broertje…met grote ogen keken we hoe het lieve poesje Oliver zo alleen achterbleef helemaal alleen in die doos buiten in de kou en regen…. Gelukkig kreeg het poesje snel vriendjes (straathonden) en beleefden samen spannende avonturen in de grote stad…. Weet me ook nog een paar dobermanns te herinneren en een poedel die Georgette heette en dat mijn jongste zusje het toch allemaal te spannend vond en mijn moeder eerder naar huis is gegaan met haar… leuk die herinnering even op te halen:)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Bambi..elke keer opnieuw huilen bij bambi! Nogsteeds hou ik mn ogen niet droog!

    Het mooie vind ik..Disney was mijn kindertijd..en is nu de tijd van mijn kinderen! Hoe bijzonder is dat! Zoonlief zegt dat de films dan al wel heel oud zijn als ik ze ook keek toen ik klein was...haha..

    Coole actie!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Mijn mooiste herinnering aan Disney is dat ik samen met mijn dochter (4) maar liefst 3 uur in de rij heb staan wachten voor een foto-moment en een meet&greet met een van de prinsessen. Zonder mopperen, piepen en zeuren heeft zij de 3 uur doorstaan. Ze wist ook dat we niet zeker wisten welke prinses wij zouden treffen maar dat maakte haar niets uit.
    uiteindelijk troffen wij daar sneeuwwitje aan. Deze sneeuwwitje was nederlandstalig en vroeg aan mijn dochter welke prinses zij de leukste vond... Merel: "doornroosje mevrouw" smelt smelt smelt

    Maaike
    maaikebouman705@gmail.comm

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Dat ik iedere verjaardag van mijn opa en oma de nieuwste disney dvds kreeg, nu krijg ik bij het zien van de disney klassiekers nog steeds een warm gevoel en fijne herrinneringen komen boven!

    Rowan
    r.van.baar@hotmail.com

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Dat ik vroeger voor het eerst met mijn vader naar de bioscoop ging. Naar de film: jungle book. Wauw ik keek mijn ogen uit in die grote zaal en naar het grote doek waar mowgli zoooo groot op stond!

    Nu jaren later kijkt mijn dochter net als ik toendertijd naar Jungle Book. En ook zij geniet van deze mooie tekenfilm.
    Ik hoorde dat deze tekenfilm weer in de bios komt. En dan ga ik er met mijn dochter heen!

    Rianne

    BeantwoordenVerwijderen

Subscribe to RSS Feed Follow me on Twitter!