woensdag 12 juni 2013

Het weer is wat beter geworden. We hebben heerlijke zonnige dagen en dagen zonder regen (dat is ook fijn!). Daarom ben ik zomerkleding gaan kopen voor Hayley. Vorig jaar haalde ik kleding bij de H&M. Net als een aantal weken geleden toen het weer nog niet zo heel mooi was. Dit jaar ben ik voor zomerkleding naar de Primark gegaan. Vanwege de massale drukte ga ik er niet snel naar binnen met 2 kinderen, maar vorige week was ik vroeg en dus viel het nog wel mee.

Ik heb Hayley een mandje gegeven en daar mocht ze in doen wat ze wilde. T-shirtjes van 2 euro, broekjes voor 6 euro, het kan allemaal gekocht worden bij de Primark. We hadden een tas vol kleding voor 35 euro! Geweldig.

Daarna hebben we nog schoentjes gekocht bij de Van Haren, ook altijd een top winkel. Hierbij ons shoplogje (niet alles staat op de foto, een aantal shirtjes lagen in de was).




 








Categories: ,

7 opmerkingen:

  1. Charelle Doorman12 juni 2013 om 13:16

    Wat een prachtige blonde krullen heeft ze toch!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Reacties
    1. Ze werkt maar al te graag mee, ze wilt later ook fotomodel worden ;)

      Verwijderen
  3. Wat een leuke kinderkleding zeg, echt super!

    BeantwoordenVerwijderen

Subscribe to RSS Feed Follow me on Twitter!