dinsdag 25 juni 2013


Dat vroeg ik mij zo af toen ik zwanger was van Hayden: lijkt hij op Hayley? Of misschien wel heel veel op Pablo. Hoe ziet hij eruit?
 
Nu hij bijna 2,5 maand oud is, krijgt zijn uiterlijk een beetje vorm. Hij is niet meer zo gekreukt en klein. En nu begin ik dan ook te zien dat hij best veel op zijn grote zus lijkt. Ze hebben hetzelfde neusje, vorm hoofd, oogjes en mondje. Hayden heeft hele andere oortjes en hij heeft een geboortevlekje op zijn voorhoofd. Dat heet het 'Kusje van de Engel'. Dat heeft hij van zijn vader. De vlek wordt donkerder als hij boos/verdrietig is en sommige momenten zie je er niks van. In 95% van de gevallen verdwijnt de vlek binnen 1 jaar. Maar bij Pablo zie je het ook nog steeds als hij zich inspant of boos is.
 
Qua uiterlijk hebben ze dus best veel overeenkomsten, maar qua karakter zijn het twee hele andere baby's. Hayley huilde nooit en was heel tevreden. Hayden huilt best veel, maar lijkt wel eerder een stuk alerter dan zijn grote zus. Hij maakt al volop geluiden en speelt al een beetje met zijn speelgoedjes.
 
Daarnaast is Hayley een meid en Hayden een jongen. Dat is denk ik nog wel het grootste verschil ;)Heel leuk om de foto's eens naast elkaar te leggen. De bovenste foto's heb ik gister gevonden. Het leek me leuk een foto te plaatsen waar ze allebei een beetje hetzelfde op staan zodat je de overeenkomsten goed kunt zien. En de grootste overeenkomst is dat ze allebei mijn lieve kindjes zijn!

Op de foto zijn Hayley en Hayden allebei 2 maanden oud, ze lijken best wel op elkaar toch?

8 opmerkingen:

  1. Wow! Ik dacht eerst dat het allebei foto's van Hayden waren! Mooie kindjes zijn het in ieder geval, allebei :) Ben benieuwd hoeveel ze 'later' op elkaar lijken. Mijn zus en ik lijken nl. totaal niet op elkaar en moeten geregeld "echt, zijn jullie zussen!? je ziet er niets van!" aanhoren. Grappig hoeveel dat kan verschillen.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. wat leuk is dat he..geloof dat iedere moeder op een gegeven moment de kindjes gaat vergelijken.ik heb ok foto`s naast elkaar gezet toen, ze leken hier als baby best heel veel op elkaar!! En nu? Helemaal niet..hahah, de ene is getint en heeft dik golvend haar en hele lichte ogen, de andere is spierwit met dun blond piekhaar ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Dat zijn duidelijk broer en zus!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wauw, ze lijken echt veel op elkaar :-D

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wow! die lijken idd. veel op elkaar...zou die straks net zo'n mooie bos krullen krijgen als z'n zus?? ik hoop 't :)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Leuk die foto's naast elkaar. Ze lijken ook zo opelkaar. Leuk dat ie al wat speelt Hayden.

    BeantwoordenVerwijderen

Subscribe to RSS Feed Follow me on Twitter!