zondag 30 juni 2013



O wat was het een werk zeg! De afgelopen weken zijn we druk bezig geweest met de gang en het trappenhuis. Het stond eerst niet op onze to-do-lijst voor de komende tijd, maar ik had er gewoon zin in. Ik had heel veel spullen verkocht op marktplaats en al het geld op 1 hoop gelegd. Zo had ik voldoende om de hele gang aan te pakken. Kijk, dat is nog leuk klussen!

Pablo heeft behangen en ik heb al het schilderwerk gedaan. Het was heerlijk om weer eens te klussen en niet alleen maar aanwijzingen te geven. Toen ik zwanger was deed ik namelijk niks en verfen mocht ik niet. Dat heb ik nu allemaal goed ingehaald. Niet alleen heb ik een gedeelte van de gang geverfd, ook het trappenhuis en de trap naar de eerste verdieping.

Het is super mooi geworden. De gang was eerst gelig, net als de trap en de leuning was van hout. Die hebben we grijs gespoten.




 
 
 











En ook de halve maantjes hebben we vervangen. Dat waren grote lelijke zwarte en nu hebben we grijs/antraciet en wat kleinere. Zo passen ze mooi bij het geheel. De make-over is zeer geslaagd. En het is allemaal betaald van oude spullen die zijn verkocht! Super toch?
 



Nu maar eens kijken wat ons volgende klusproject gaat worden. :)
Categories:

14 opmerkingen:

  1. Wauw, de gang is echt super geworden.
    Zou echt helemaal mijn smaak zijn, geweldig!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooi geworden! Dat behang hebben wij ook, maar dan in de beige-variant en op de slaapkamer :-) top dat het door de verkoop zo weinig heeft gekost.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Leuk! Hebben mijn ouders ook :) praxis behang is best mooi vind ik!

      Verwijderen
  3. Knap hoor! Al dat 'lakwerk' (waarschijnlijk meerdere lagen) met 2 kleine kindjes om je heen! Ziet er goed uit....

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ik kan even geen lak of verf meer zien haha! Ik moet alleen de zijkantjes nog 1 laag geven. Ik heb alles 3 a 4 keer gelakt. Heb zelfs de katten 2 keer beneden moeten opsluiten met de kattenbak in de woonkamer. Over een paar weekjes ga ik weer verder, de trap naar de tweede verdieping moet ook worden gedaan :)

      Verwijderen
  4. Wat ziet dat er leuk en gezellig uit! Mooi ook dat behang met die donker witte strepen! :) en gezellig aangekleed :)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Qua aankleding mist er nog wel wat. We moeten nog een schoenenkast en een haltafeltje onder de spiegel. Maar dat komt wel met de tijd :)

      Verwijderen
  5. Heel gezellig! Lekker hè dat kussen en je huis zien opknappen.. Wij zijn ook druk bezig wat dingetjes te veranderen.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ziet er leuk uit. Ik zou zelf kiezen voor iets meer kleur (pastelkleurtje ofzo).
    Dat behang is echt perfect voor in de gang

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Dat is een verandering, leuk gedaan!

    BeantwoordenVerwijderen

Subscribe to RSS Feed Follow me on Twitter!