maandag 3 juni 2013

Vorige week schreef ik dan een stukje over mijn modellenwerk. Zo'n 12 jaar tijd werd eventjes kort beschreven in een blogje. Na het schrijven voelde het alsof het weer een periode was die ik moest afsluiten net als mijn tijd op de balletacademie.

Maar héél toevallig, de avond voordat ik mijn blog online plaatste, kreeg ik een berichtje van mijn Almeerse modellenbureau. Ze vroegen of ik weer wat wilde doen en beschikbaar was voor afgelopen zaterdag. Ik regelde oppas voor beide kindjes en wachtte af of ik geboekt zou worden. Vrijdagmiddag kreeg ik een belletje dat ik geboekt was. Leuk! Maar ook spannend. Ik had namelijk niet gedacht dat het zou doorgaan voor mij. Daar ga ik altijd maar vanuit om teleurstellingen te voorkomen. Gelukkig was dat nu niet het geval, ik ging weer aan het werk!

Die zaterdagochtend begon vroeg. Ik moest Hayden om 06:00 uur voeden en daarna mezelf klaarmaken om vervolgens 08:00 uur in Almere Buiten te zijn. Vanaf Almere Buiten reed ik mee met de fotograaf naar de locatie in Heerhugowaard. Daar had ik samen met 5 andere modellen een fotoshoot voor een brochure/jaarverslag/website.

We waren winkelend publiek. Zo deden we sessies in een juwelier, winkelstraat, op de roltrap, in een telefoonzaak, koffie drinkend en ga zo maar door. Tussen het chagrijnig winkelend publiek waren wij de zonnestralen die het winkelcentrum moesten promoten. En een lol dat we hadden.

Het voelde voor mij alsof ik onder een steen vandaan kwam. Al maanden ben ik alleen maar bezig geweest met mijn zwangerschap en de afgelopen 2 maanden ben ik dag in dag uit bezig geweest met 2 kindjes. Ik heb al héél lang geen dag voor mezelf gehad. En zaterdag had ik die. Even geen kindjes, geen huishouden, gewoon alleen ik. Heerlijk was dat.

Mijn ouders hebben de hele dag in ons huis op beide kinderen gepast. Het was voor mij en Pablo wel even spannend de 1,5 maand oude Hayden ook te overhandigen. Maargoed, soms is dat even het punt waar je overheen moet. Ik wil ook tijd voor mezelf en ik wil graag meer aan het werk en dan moet ik de kinderen toch zo nu en dan even loslaten. En mijn ouders hebben het ontzettend goed gedaan!

Afgelopen zaterdag was voor mij een echte eyeopener. Ik was helemaal vergeten dat er meer was dan kinderen en huishouden, ik zat er zo in vast. En dat modellenwerk hoef ik dus nog helemaal niet af te sluiten! Ik ga volop mijn buik en billen trainen en hopelijk snel weer aan het werk :).
Categories: ,

9 opmerkingen:

  1. Wat super en moet zeggen 1,5 maand na je bevalling al weer modellenwerk doen dat is toch super!!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ah wauw Elise wat gaaf. En wat een leuke foto, zo spontaan!. Leuk om te lezen dat je er zo van genoten hebt, en dat je even iets anders hebt kunnen doen, even opladen en iets voor jezelf doen! :) leuk blogje!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heerlijk dat je weer aan het werk kon een dagje. Jullie zien er ook heel vrolijk uit zo. En natuurlijk is het spannend, maar volgens mij is het helemaal goed gegaan toch?

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ja zeker, als ik eenmaal bezig ben, ben ik helemaal in mijn element. Het ging super!

      Verwijderen
  4. Heb je behoefte aan een vaste oppas zodat je niet telkens je ouders hoeft te vragen? Neem eens een kijkje op nl.care.com!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat leuk even zo'n dagje er tussen uit:).... en fijn dat je het zo positief ervaren hebt!

    BeantwoordenVerwijderen

Subscribe to RSS Feed Follow me on Twitter!