donderdag 23 mei 2013


Tadaa! Een nieuwe lay-out voor mijn blog. Eindelijk iets fatsoenlijks. Ik was totaal niet blij met mijn vorige lay-out. Het was zo ontzettend simpel.

Een website maken kan ik niet. En ook wilde ik geen geld uitgeven om een website te laten maken. Toen ik vannacht wakker was, lag ik voor de zoveelste keer te piekeren over Blogger Templates. Ik had namelijk al vaker geprobeerd een template te uploaden, maar het lukte mij niet. Vannacht was ik vastberaden om tot het uiterste te gaan vandaag en uit te zoeken hoe ik het nou moest doen.

En het is gelukt zoals je ziet. Uiteindelijk hebben youtube filmpjes met uitleg mij geholpen. Eigenlijk is het heel makkelijk, maargoed je moet het maar net weten. En ik heb van dit soort dingen geen kaas gegeten. Ik ben daarom ook wel trots dat het is gelukt. Vanaf vandaag heeft mijn blog een nieuw uiterlijk, yeah!

7 opmerkingen:

  1. mama van a&a23 mei 2013 om 21:15

    Heb je goed gedaan meid!!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Goed gedaan! Even wennen, maar ziet er leuk uit. Maar ehm... vannacht? Heb je niet geslapen?

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank je :) Uhm nou zit zo'n 2 x per nacht op de bank met een baby en een flesje :P

      Verwijderen
  3. Ziet er leuk uit! Heel veel plezier ermee :)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Zo mijn eerste reactie was echt wauuww.
    Ik vind je lay-out's altijd wel mooi.
    Maar deze overtreft toch echt wel.
    Veel plezier ermee ;)

    BeantwoordenVerwijderen

Subscribe to RSS Feed Follow me on Twitter!