zondag 12 mei 2013


Moeder ben ik al 3,5 jaar elke dag. En dat ben ik voor het allerliefste meisje van de hele wereld. Dat lieve meisje deelt sinds 4 weken haar moeder met een heel lief, klein en bijzonder mannetje. Niet alleen ben ik nu haar moeder, maar ook moeder van haar broertje. Dat was de eerste week erg moeilijk voor haar, maar gelukkig gaat het allemaal ontzettend goed nu.

Vandaag was mijn eerste moederdag van 2 kindjes. En ik ben dan ook heel trots. Trots op mijn kindjes en op mijn man. Trots dat ik moeder ben van twee prachtige kinderen.
Wat een geluk en wat een rijkdom! Fijne moederdag!


Categories:

7 opmerkingen:

  1. Je ziet er gelukkig uit Elise!
    Wat ontzettend fijn dat het goed gaat met jullie.

    Groetjes Mer

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een rijkdom! :-D En wat een prachtige foto's :-D

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een lieve kindjes ! Heel schattig

    BeantwoordenVerwijderen

Subscribe to RSS Feed Follow me on Twitter!