zondag 19 mei 2013

Zondag is de enige dag dat Pablo helemaal vrij is. Aangezien we de afgelopen weken elke zondag hebben geklust in huis en in de tuin, was het nu even tijd voor een middagje fun. (Binnenkort komt er een blogje over de tuin, die is bijna af.)

Vandaag was er kermis in de stad. En hoe duur het ook is de kermis, ik ben er dol op en Hayley ook. De harde muziek is zo gezellig en de kleuren en lichten zijn leuk om naar te kijken. De sfeer is top. Tenminste tegenwoordig. Vroeger was de kermis een echte hangplek voor de jeugd, vooral bij de botsauto's stonden grote groepen jongeren.

Nu is het meer een kinderparadijs. Overal lopen papa's en mama's met kleine kinderen. En bijna alle attracties zijn geschikt voor de kleintjes.

Rond half 2 reden we richting de stad. Hayley kon niet wachten. Ze wist namelijk 2 dagen geleden al dat we zouden gaan vandaag en het ongeduld begon aardig toe te slaan toen we ons klaar maakten om weg te gaan. Eenmaal aangekomen werd ze rustig, we waren allemaal klaar voor een middagje lol en geld smijten. We hoopten op wat zon, maar helaas stelde het weer ons teleur. Maargoed het mocht de pret absoluut niet drukken. Eerst liepen we een rondje en daarna mocht mevrouw in alle attracties.


 
 



De trampoline vond ze het allerleukste. We hadden al eerder een half uur in de rij gestaan, maar toen kwamen de gevreeste woorden: "Ik moet plassen mama." Ja, toen we echt net aan de beurt waren!
We zijn de rij uitgestapt en hebben toen een uurtje in een restaurant gezeten om wat te eten, te plassen en Hayden zijn flesje te geven. Hij was de hele middag voorbeeldig en gunde zijn grote zus duidelijk een middagje plezier. Dat had ze echt eventjes nodig.

Toen we weer aan de beurt waren bij de trampoline was ze dolgelukkig. Het kon niet lang genoeg duren. Wat een plezier!

Ben jij ook zo dol op de kermis?
Categories: ,

6 opmerkingen:

  1. Ahhh wat heerlijk genieten zeg.!!! hier ook fan van de kermis, helaas was de laatste hier niet echt voor kleine kinderen en stond er nog geen draaimolen....

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heerlijk! Wij zijn niet geweest maar toch krijg ik wel kermis kriebels!!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ooh wat straalt ze! Heerlijk om zo'n vrolijk meiske te zien. Al vind ik de botsauto's altijd eng, heb daar vaak bloedneuzen en tandjes eruit zien gaan, maar dat was vroeger (toen ik zelf klein was) misschien heb ik er zelf een klein trauma aan overgehouden ;-) Ben heel benieuwd hoe ons kleine mannetje op een kermis zou reageren. We zijn nog niet geweest. Misschien later dit jaar :-) Fijn dat Hayden zich ook zo goed hield. Is natuurlijk ook altijd maar afwachten. Een heerlijke middag dus zo :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een leuke foto's, dat was genieten!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Geweldig!! Vroeger vond ik de kermis altijd heel erg leuk, want dan ging pap voor mij al die leuke knuffels winnen/pakken uit de grijpautomaat hahaaha verwend nest dat ik was vroeger ;)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. whahah wij hebben ook bij de knuffelautomaten gestaan, maar het lukte niet deze keer :( normaal ben ik er rete goed in, maar tegenwoordig liggen ze zo dat je ze echt niet kan pakken!!

      Verwijderen

Subscribe to RSS Feed Follow me on Twitter!