maandag 6 mei 2013

Image Hosted by ImageShack.usVan bloggen komt momenteel weinig. Eerlijk gezegd heb ik niet echt inspiratie en behoefte om te bloggen. Waar ik de laatste weken erg druk mee ben is vooral het mama zijn. De hele dag ben ik bezig met de kindjes eten geven, badderen, huishouden en mezelf (half) te verzorgen.

Kortom het is druk in huis met 2 kindjes. Vooral de afgelopen 2 dagen. Hayden komt erg vaak voor een voeding en Hayley is ziek. Ze heeft een fikse verkoudheid opgelopen en voelt zich absoluut niet goed in haar velletje. Gisteravond heb ik constant heen en weer gelopen in huis. Dan weer mijn meisje troosten op bed en hoestdrank geven en daarna weer naar beneden om Hayden te voeden en in slaap te wiegen.

En hoe druk en hectisch het ook kan zijn, het is heerlijk. Stiekem geniet ik van de grond die is bezaaid met kleurrijk speelgoed, de rondslingerde spuugdoekjes en de berg babywas op bed dat nogsteeds niet is opgeruimd. Ik geniet van mijn kindjes en alles dat daarbij komt, zelfs die rommel. Nu hopen dat Hayley snel weer een beetje beter is. Dan kan zij genieten van dat mooie weer.

Image Hosted by ImageShack.us
 
Image Hosted by ImageShack.us
 
Image Hosted by ImageShack.us
 
Image Hosted by ImageShack.us

4 opmerkingen:

  1. Heerlijk, zo genieten! En wat een mooi stel zo samen. Blijf lekker op je roze en blauwe wolk meid! Bloggen komt wel weer.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Regelmaat en ritme dat komt ooit wel weer lekker genieten!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Awwww heerlijk blogje met heerlijke foto's...

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Zelfs een blogje van jou zonder inspiratie is leuk om te lezen. En heel begrijpelijk, mama zijn is al een fulltime baan!

    Groetjes
    Mer

    BeantwoordenVerwijderen

Subscribe to RSS Feed Follow me on Twitter!