zaterdag 25 mei 2013

Ik spreek vast niet alleen voor mezelf, ik zit in een lentedip. We hebben allemaal licht nodig, oftwel zon! Dat oneindige slechte weer is om depressief van te worden!

Depressief is misschien een te zwaar woord, maar ik kom er wel van in een dipje. Momenteel weet ik even niet waar ik het zoeken moet thuis. Hayley, Hayden en ik komen onze dagen door met binnen spelen en filmpjes kijken. Zo nu en dan speelt Hayley bij de buurvrouw met haar kinderen en verder kijken we wat bedroefd door het raam. We kijken naar de kletterende regen in ons opgeknapte tuintje. Want die is inmiddels een stuk netter gemaakt dan vorige zomer, maar helaas hebben we er nog niet echt van kunnen genieten.

Ik verlang ernaar om in de tuin te zitten in een jurkje en mijn veels te witte benen (zodat die een kleurtje kunnen krijgen). Ik wil ijsjes eten van de ijscoman en kijken naar Hayley die in haar Hello Kitty badje speelt en rent door de tuin.

Dit voelt als herfst. Als ik naar buiten ga, trek ik mijn winterjas en laarzen aan en sommige dagen staat binnen zelfs de verwarming aan. Vreselijk. Dit is toch GEEN lente? Die zomer lijkt opeens zo ontzettend ver weg. En vorig jaar was het rond deze tijd juist zo'n heerlijk weer!

Categories:

9 opmerkingen:

  1. Het wordt tijd dat de zon volop begint te schijnen, gisteren was ik mijn stem kwijt door infectie op de luchtwegen maar wat zou je wille n met zo een weer. Ik geloof dat de meesten in dat dipje zitten. Maar vandaag schijnt het zonnetje, zalig zo een heerlijke ochtend. Jullie tuintje ziet er erg gezellig uit ondanks dat het regent. lieve groetjes!!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Het is triest.. Maar ik heb goede hoop dat volgende week het toch echt gaat beginnen!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Het wordt tijd dat de zomer begint. IEdereen is er aan toe. Ik geef de zon nog 4 weekjes, dan MOET Het gewoon mooi weer zijn haha!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Jaaa dat vind ik ook, want dan ga jij trouwen!!

      Verwijderen
  4. Ik hoop dat het lekker weer er snel is!! (en blijft)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Helemaal met je eens!
    Ik zit de hele dag binnen tv te kijken en te lezen, te wachten tot ik hopelijk ga bevallen. Ben nu 37 weken. Maar veel afleiding is er niet.. als je niet lekker naar buiten kunt.
    Bah.. hoewel ik vast ook zou klagen als het nu 30 graden zou zijn.

    Groetjes Mer

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hahaha daar zijn we tenslotte Nederlanders voor he :p het is nooit goed. Laatste loodjes zijn dus aangebroken voor jou spannend!

      Verwijderen
  6. Zo stond ik vrijdag nog met m'n laarzen en winterjas aan weg te zweten toen ik m'n dochter van school haalde, zo bevroor ik zowat toen ik vanmiddag met m'n open schoentjes en spijkerjasje naar buiten ging..ik weet het ook allemaal niet meer :( wij hopen ook op aangename dagen!!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Vandaag niet buiten geweest? Het was heerlijk zonnig weer! Heb zelfs zonder jas in de stad kunnen lopen.
    Maar ben het met je eens... de temperatuur moet nog wel even omhoog ;-)

    BeantwoordenVerwijderen

Subscribe to RSS Feed Follow me on Twitter!