zondag 26 mei 2013

Vandaag is het 6 weken geleden dat ik ben bevallen. Het is dus alweer mijn officiƫle laatste dag als kraamvrouw. Dit is de laatste dag dat ik eventueel mijn verloskundigen nog kan 'lastigvallen' met vragen en stalkerige telefoontjes. Goh, wat zullen die vrouwen blij zijn dat ze van mij af zijn, ik heb ze platgebeld met vragen, vanwege mijn onzekerheid en angst tijdens mijn zwangerschap. Die vieren denk ik een feestje na vandaag.

Al heb ik ze na mijn bevalling niet meer gebeld als er iets was met mij of met Hayden. Ik heb een hele lieve huisarts, ik ga daar liever heen.

Ik voel mij ook zo goed als hersteld van de bevalling. Lichamelijk ben ik weer tiptop, al ga ik binnenkort beginnen met hardlopen. Ik wil weer helemaal in shape zijn: een gespierd buikje en strakke billen mogen daarbij niet ontbreken.

Ik was al begonnen met oefeningen voordat ik zwanger was van Hayden, maar daar zie je niks meer van. Aangezien er geen kinderen meer op de planning staan, ga ik volop aan de slag.

Dat niet meer zwanger zijn is soms nog wel even wennen. Al kan ik mij niet meer voorstellen hoe het was. Gek is dat he? Toen ik zwanger was verlangde ik zo naar mijn baby. Maar nu ik ben bevallen fantaseer ik weer over die dikke buik, dat moment dat dat kleine baby'tje in mijn buik zat. Elke avond tijdens het omkleden bewonderde ik dan ook mijn buik die elke dag een beetje groter werd. Ik moest lachen om het feit dat ik mijn tenen niet meer kon zien. Dat soort momenten zullen nooit meer komen, dat voelt soms best wel vreemd.

Maar geen gezeur, ik ben ontzettend blij met dat kleine ventje die in mijn buik zat. En wat groeit hij snel. 6 Weken oud en we zitten inmiddels bij maatje 62. En wat een heerlijk knap mannetje is hij!

Gisteren was het mama-Hayden dag en heb ik wat foto's van hem gemaakt.



 

Ik ga vandaag maar genieten van mijn allerlaatste kraamdag. Fijne dag allemaal!
Categories:

7 opmerkingen:

  1. Gek is dat he ? Ik hoor dat van veel mama's. Ik heb dat zelf nooit gehad om eerlijk te zijn. Ik was zo blij dat hij er was en die zwangerschap miste ik echt niet. Je hebt een prachtig gezin!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Aa heerlijk zeg! Wat een prachtig mannetje is het ook! x

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een lief jongetje! Ik kan ieder moment bevallen en ik herken direct wat je zegt "het verlangen naar je baby'tje in je armen" al hoewel ik me nog niet kan voorstellen dat die dikke buik straks weg is :)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. geniet van deze dag! Lijkt me inderdaad erg vreemd na je zwangerschap.. Wat een heerlijke foto's ook!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een knap mannetje joh!
    Wat een wijs koppie ook al. Ook wel lekker om jezelf weer in vorm te krijgen,weer jezelf zijn!

    Groetjes Mer

    BeantwoordenVerwijderen
  6. wat een prachtig kindje! :) ik wil ook altijd komen oppassen hoor!

    ps: bedankt voor je reactie! hopelijk zie ik je nog meer verschijnen

    Love, The mind of an exchange

    BeantwoordenVerwijderen
  7. wat een prachtig kindje! :) ik wil ook altijd komen oppassen hoor!

    ps: bedankt voor je reactie! hopelijk zie ik je nog meer verschijnen

    Love, The mind of an exchange

    BeantwoordenVerwijderen

Subscribe to RSS Feed Follow me on Twitter!