zondag 21 april 2013

Voor Hayden zijn kamertje heb ik tijdens de zwangerschap geschilderd. Zijn kamer heeft een Woezel en Pip thema en is lekker kleurrijk geworden.
Hoewel het kamertje nu weinig wordt gebruikt (ledikantje staat op onze slaapkamer), wil ik deze foto's met jullie delen. Misschien heb jij ze al gezien, alleen nu is ook zijn naam in beeld.
 
Hoe gaat het verder hier?
 
Erg goed! Hayden is inmiddels 1 week oud. Hij is ookal over zijn geboortegewicht (de eerste dagen valt een baby af). Toen we hem vandaag wogen, was hij 2995 gram. Super goed dus voor een premature baby en dan groeit hij ook volledig op mijn melk.
 
De kraamweek is voorbij. Vandaag hebben we afscheid genomen van onze hulp Angela. Met dubbele gevoelens. Het was fijn haar hier te hebben. Ze was erg deskundig en een grote emotionele steun voor mij. Maar ook zijn we klaar om alles nu zelf te doen. We moeten het uiteindelijk toch met z'n vieren doen.
 
Ook merkte ik vooral vandaag aan Hayley dat zij toe is aan rust in huis. Geen vreemden meer over de vloer en geen ziekenhuis bezoeken meer. Vanaf morgen begint voor haar die rust en voor mij de drukte. Pablo gaat weer beginnen met werken, al zal hij mij in de kraamperiode nog veel helpen in huis en meer thuis zijn.
Hier nog een foto van onze kleine prins!
  
 
Categories:

7 opmerkingen:

  1. Ziet er leuk uit die muurschildering. En ohh wat een lief klein mannetje.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Komt vast goed! Je kunt nu in alle rust van je kindjes genieten! Lekker wandelen ook enzo als het mooi weer is.
    De muurschildering ziet er mooi uit hoor!
    Veel succes vandaag ;-)

    Groetjes Mer

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat is hij nog klein! Leuk die muurschildering :-) Ik wil ook nog een keertje Sam zijn naam op de muur maar ik ben er nog steeds niet uit wat een geschikte plek zou zijn. Geniet van de kleine man!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat fijn dat toch alles goed gaat met Hayden.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een mooi ventje! Wat gaat het snel he? nu al weer een week..

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Het is echt een kleine prins, wat een geweldig mooi kindje!!!

    BeantwoordenVerwijderen

Subscribe to RSS Feed Follow me on Twitter!