donderdag 25 april 2013

Ja dat is het juiste woord! Ik geniet!
En ik begin ook aardig mijn draai te vinden in ons 'nieuwe' dagelijks leventje. Het is best een uitdaging van 1 naar 2 kindjes moet ik zeggen. Maar ik leer langzaam aan te multitasken. Ik doe dan ook zoveel mogelijk op een dag (behalve uitgebreid huishouden, dat mag ik nog niet). Ik verzorg de kindjes, de dieren en mijzelf zo goed mogelijk. En dat allemaal door die vermoeidheid heen.

Pablo helpt mij in de ochtend met Hayley verzorgen, maar gisterochtend kon ik hem lekker laten slapen. Na de ochtendvoeding sliep Hayden weer verder in zijn bedje en zo konden Hayley en ik gezellig samen beneden ontbijten. Pablo kwam aan wat uurtjes slaap en ik had eventjes mijn handen vrij en kon mijn tijd besteden met Hayley. De ochtenden zijn erg druk hier in huis. Nadat iedereen heeft gegeten, is aangekleed en gewassen, gaat Pablo de deur uit om te werken.


Gisteren was het zulk mooi weer dat ik met de kindjes een stukje ben gaan wandelen. Dat was ook even spannend voor deze mama. De hond ging namelijk ook nog mee. Nu moest ik dus Hayden aankleden en inpakken, Hayley's jas en schoenen aandoen, Valentino vastmaken aan de riem en dan ook nog zelf maar schoenen aandoen. Het zijn opeens een stuk meer handelingen!



Na de wandeling hebben we binnen ook nog vanalles gedaan. Hayley heeft aan de tafel zitten verfen terwijl ik Hayden volop aan het verzorgen was.

In de middag was Hayden voor de verandering eens wakker. Ik heb hem op een speelkleedje gelegd en zo konden ze samen 'spelen'. Dat wilde Hayley namelijk ontzettend graag!
Het was dan ook ontzettend schattig om te zien hoe Hayley haar kleine broertje probeerde te vermaken. Nu hij zo'n 1,5 week oud is, zie ik hem sterker en voller worden. Heerlijk om te zien dat het goed gaat met hem, aangezien hij aardig wat weken te vroeg is geboren.
 

De tijd vloog voorbij gisteren. Het was echt een heerlijke dag. De dag sloten we af met een bezoekje van een dame van het consultatiebureau. Ze was in de buurt en kwam de gehoortest aan zijn rechteroor overnieuw doen. Daarvoor was hij vorige week namelijk niet geslaagd. Ik was ontzettend nerveus, maar we kregen goed nieuws, beide oortjes doen hun werk!


Vandaag maar genieten van nog zo'n dag en morgen weer...en die dag daarna...en daarna...
Life is great <3

12 opmerkingen:

  1. Super leuk dat je er zoveel over blogt! Kunnen we toch beetje meegenieten.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Klinkt goed! Fijn dat je al zo lekker kunt genieten. De handelingen lijken veel, maar wennen ook wel weer. Gelukkig scheelt het met mooi weer een paar lagen kleding. ;-)
    Wat fijn dat zijn gehoor toch goed was! En hij ziet er idd goed uit, helemaal niet zo erg klein. Maar zijn gewicht was ook best goed, toch?

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Het zal wel wennen ja, straks weet ik vast niet beter :)
      Zijn gewicht was prima bij de geboorte, hij woog 2975 gram. Hayley kwam 2 weken later en woog 2790.

      Verwijderen
  3. Lijkt me inderdaad een hele organisatie! Fijn dat Pablo je nog helpt smorgens, dat scheelt toch wel. Dat speelkleed hebben wij ook trouwens, leuk ding. Heerlijk hè om die minibaby's te zien aankomen. Wij hadden ook een kleintje en je ziet die plooitjes gewoon met de dag vullen.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Heerlijk he die babyvetjes. Dat hij zo klein is nu nog vind ik wel heel bijzonder. Ze zijn zo kort maar zo iniminie :)

      Verwijderen
  4. Wat fijn! Ik wens je fijne(wen) dagen met je twee prachtige kindjes! Liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Oh wat een prachtige foto's van jullie 2 wondertjes!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat heb ik veel bewondering voor jou en wat doe je dat allemaal knap!

    BeantwoordenVerwijderen

Subscribe to RSS Feed Follow me on Twitter!