donderdag 18 april 2013


Gisteren is dan de eerste echte kraamdag voor ons ingegaan. Ik ben natuurlijk de eerste dagen volop verzorgd in het ziekenhuis, maar ontspannen kramen is het allerleukst in je eigen huisje.
Deze week zal kraamverzorgster Angela ons bijstaan, een lieve vrouw, zoals ik wenste.

Verder weinig woorden, gewoon een aantal foto's:


Ons laatste nachtje samen in het ziekenhuis.
Yes! We mogen naar huis.
Een hele trotse papa.
Hayley moet even goed wennen aan de nieuwe situatie. Maar alles is wel erg interessant.
Categories:

14 opmerkingen:

  1. Wat fijn dat de kraamverzorgster een aardige vrouw is! Laat je lekker verwennen deze week. Wat een mooi mannetje is het! Hoop dat alles goed was gegaan. Een fijne week gewenst, lekker genieten. Eindelijk!
    Ik moet nog even.. pff ..

    Groetjes
    Mer

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Jaa heerlijk zo'n fijne vrouw!! Jij nog succes met de laatste loodjes :)

      Verwijderen
  2. Wat een pracht van een baby!!!!
    Geniet van alles, en zoek rustig jullie eigen tempo.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een prachtig kereltje. Genietse!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Heerlijk, wat een mooie foto's! Kun je er zelf ook goed van genieten?
    Wat is Hayley al groot zo he? :-D

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ik geniet absoluut. Wat is het toch bijzonder zo'n klein wezentje. En ook dat het mij zo snel eigen is geworden. Heerlijk! Ik ben verliefd.

      Verwijderen
  5. Die eerste foto is er toch eentje om in te kaderen. Echt mooi!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wauw, wat een mooie foto! En wat is zo'n babytje dan nog klein!
    Fijn dat je een fijne kraamhulp hebt. Ik had ook altijd hele fijn hulpen, en ze waren echt een steun en toeverlaat.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Heerlijke plaatjes! Hij is zo mooi en klein! :D

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een leuke foto's! Ik kan niet wachten tot augustus als ik dit zo ziet.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Goh, zo klein!! Ze groeien toch zo snel. Mooie foto's!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een klein kereltje, heerlijk!! Fijn dat jullie kraamhulp een aardige vrouw is, het is altijd maar afwachten wat je krijgt ^^ iedereen is zo anders.

    BeantwoordenVerwijderen

Subscribe to RSS Feed Follow me on Twitter!