donderdag 28 maart 2013


Hayley heeft de afgelopen maanden een flinke groeispurt gehad. Het voorjaar komt eraan, dus het werd tijd voor een nieuwe garderobe. Haar bovenmaat is inmiddels al 110/116 (*slik*) en broeken maat 104. Ik koop wel vaker iets voor haar, maar nu mocht ze meerdere outfits uitzoeken (kinderbijslag is coming!!). Gezien het weer heb ik nog geen zomerjurkjes gekocht, maar t-shirts, vestjes en broeken.

Deze middag kwam de zak vol kleding binnen en vol enthousiasme ging ze passen. Alles past, dus niks hoeft terug gelukkig. Ik heb meteen wat foto's gemaakt van een hele blije Hayley in haar nieuwe kleren. Want blij is ze er zeker mee!

Na het passen van iedere outfit maakte ik een foto met mijn telefoon om deze naar Pablo te sturen.
Hier het overzichtje van de foto's. (Hayley is dol op breakdance en doet daarom zoveel mogelijk breakdance poses).


Nu wordt het hopelijk snel mooi weer, want dan kunnen we shoppen voor jurkjes, rokjes en zwemkleding!
Categories: ,

10 opmerkingen:

  1. Wat een leuke kledingsetjes allemaal! Zo te zien goed geslaagd :-D Lang leve webshoppen he?

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Jaa lang leve webshoppen. Als ik met hayley de h&m in ga heeft ze het na 10 minuten gezien. Ook is het echt nu te zwaar voor mij samen met haar naar de stad te gaan. Heerlijk shoppen vanuit de luie stoel :)

      Verwijderen
  2. Wat een stoere meid! Leuke kleding!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. leuk! wat groot al!!
    van die tijgerprint heeft yma het broekje..sweet spul he!
    heb je een jola/brouwers winkel in de buurt? daar hebben ze leuk meidenspul!! (bakkaboe/persival) ook jurkjes enz..want euh..die zomer..komt echt wel hoor!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Nee die winkel ken ik niet. We hebben wel een primark dus daar kan ik ook wel goedkope leuke zomerjurkjes kopen denk ik. Nu nog de warme zon!

      Verwijderen
  4. Wat een mooie kleding heb je voor haar gekocht en wat staat ze stoer op de foto.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Zoals ik ook al op twitter zei, een echt modelletje hoor hihi! Wat een leuke kleding hebben jullie geshopt!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Leuke kleding heb je geshopt... en die foto,s geweldig gewoon hoe ze het showt.

    BeantwoordenVerwijderen

Subscribe to RSS Feed Follow me on Twitter!