maandag 18 maart 2013

Eens in de zoveel tijd plaats ik een blogje met leuke uitspraken van Hayley. Vooral leuk voor mij om te bewaren, maar ook wel leuk om te delen.

Hier komen ze weer:

Ik heb het huis gestofzuigd en Hayley komt boos naar mij toe lopen:
"Mama ben je nou klaar met stofzuigen? Mijn knuffels worden steeds wakker!"

Pablo komt tussendoor even thuis van zijn werk en gaat naar de w.c.
"Papa ga je lekker poepen? Moet je dan ook een scheetje laten?"

Er gaat opeens een wereld voor Hayley open als we de bus instappen.
"Kijk mama, allemaal mensen!"

Hayley pakt de afstandsbediening, richt het op mij en drukt op een knop.
"Zo even mama uit zetten."

"Mam ik heb een scheetje gelaten. Hier moet je ruiken."

Ik: "Hayley, wil je pannenkoeken of frietjes eten?"
Hayley: "Doe maar frietjes. Pannenkoeken komen me de keel uit."

Hayley en ik staan in de winkel ondergoed uit te zoeken en opeens roept ze hard:
"Mam het stinkt hier ielll! Heb jij een scheetje gelaten?"

Pablo en Hayley knuffelen op bed en Pablo begint Hayley te kietelen.
Hayley: "Doe maar niet papa, ik ben niet zo ensasiast (enthousiast)."

Hayley: "Mama ik ben heel blij met de baby in jouw buik. Maar straks word je wel dik he?"

Hayley trekt opeens haar broek en onderbroek uit.
Ik: "Waarom doe je dat? Heb je in je broek geplast?"
Hayley: "Nee ik heb een scheetje gelaten, mijn broek stinkt nu."

"Mama wil je een My Little Pony luchtballon kopen? Die ben je vergeten te kopen voor mijn verjaaardag."

Hayley: "Mama de krokodil  heeft mijn billen opgegeten!"
Ik: "Ok en nu dan?"
Hayley:"Heb ik een nieuwe billen gekocht."
Ik:"Oja, waar dan?"
Hayley: "Bij de Action."

Ik: "Hayley, met wie wil je later trouwen?"
Hayley: "Met de prins!"
Ik: "Wat leuk!"
Hayley: "Ja de prins die komkommers voor mij bakt, want dat vind ik lekker."

Ik:"Hayley vind je het leuk dat baby .... hier komt wonen?"
Hayley: "Ja heel leuk!"
Ik: "Moeten papa en mama nog meer baby's maken?"
Hayley: "Nee mama 1 baby is genoeg!"

"Mama wat een dikke buik! Kun je nog wel opstaan?"

Hayley:"Mama als ik later groot ben, krijg ik ook een baby in de buik toch?"
Ik: "Ja zeker."
Hayley: "Maar hoe heet die baby dan?"

Hayley:"Mama met een baby in de buik mag je niet springen en rennen he?"
Ik: "Ja dat klopt."
Hayley: "Krijg ik later ook een baby in de buik?"
Ik:"Als je net zo groot bent als mama."
Hayley:"Ok, maar ik ben nu nog klein. Dus dan moet ik nu maar heel veel rennen en springen!"

Categories:

13 opmerkingen:

  1. Ah wat een geweldige quotes, moest om sommige echt hardop lachen geweldig!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hahahaha, wat een wijsheid. Zijn zeker leuke dingen om
    op te schrijven, zoiets vergeet je anders gauw.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een leuke uitspraken. Leuk om ze zo op te schrijven en te bewaren.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een heerlijk kind is het ook!:D Ik ga Aron zijn uitspraken nu maar bijhoudem haha want die kraamt ook genoeg uit!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een super blog heb je! Ontzettend leuk om te lezen!
    Ik kwam via via op je Twitter terecht en daardoor kwam ik op je blog terecht, jammer dat je je tweets hebt afgeschermd, ik vond het wel leuk om zo af en toe wat mee te lezen :-)

    Heel veel plezier als straks de kleine er is!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hey dank je wel :) ik heb mijn twitter moeten afschermen. Er waren ook mensen die mijn foto's en teksten misbruikten en daar is het niet voor bedoelt. Dank je wel voor je berichtje op mijn site! Altijd leuk!

      Verwijderen
    2. Wat jammer toch, dat sommige mensen op die manier met andermans foto's en teksten omgaan, dan snap ik helemaal dat je je Twitter hebt afgeschermd!
      Ik zal je maar eens een volgverzoek op Twitter sturen :)

      Nogmaals, een super leuke blog! Ga zo door, en doe de groetjes aan Hayley :)

      Verwijderen
  6. Hihi, wat een heerlijke uitspraken! Wijsneus :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hahaha geweldig altijd leuk om te lezen uitspraken van kinderen

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Heerlijk, geweldig om die uitspraken zo op te schrijven. Zou ik met C. ook weer eens moeten doen.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hayley: "Mama de krokodil heeft mijn billen opgegeten!"
    Ik: "Ok en nu dan?"
    Hayley:"Heb ik een nieuwe billen gekocht."
    Ik:"Oja, waar dan?"
    Hayley: "Bij de Action."

    HAHAHAHAHAHAHAHA. Geweldig :D

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat geweldig, die foto er ook bij, super leuk

    BeantwoordenVerwijderen

Subscribe to RSS Feed Follow me on Twitter!