vrijdag 29 maart 2013

 Vandaag precies 1 jaar geleden begon ik deze blog. Ik besloot openlijk te gaan bloggen/schrijven over mijn leventje als thuisblijfmama. Daarvoor schreef ik op een eigen gesloten site, al sinds de geboorte van Hayley.

Het leek mij leuk de verhalen ook te delen met de wijde wereld. Bloggen is hip, schrijven vind ik leuk dus waarom niet?

Toen ik eenmaal begon met mijn blogsite kreeg ik veel vervelende reacties. Ik zou een ander nadoen en een oud vriendin nam de gelegenheid mij eens flink de grond in te trappen. Jammer was dat. Ik had de neiging om te stoppen met bloggen, maar ging op advies van Pablo toch door met schrijven.

En ik ben blij dat ik die keuze heb gemaakt. Door mijn blog ben ik in contact gekomen met veel verschillende andere (mama)bloggers. Met veel plezier lees ik hun verhalen en zij ook de mijne. Dat maakt het blogger plezierig.

Daarnaast krijg ik ontzettend veel leuke reacties van bedrijven/tijdschriften. Zo heb ik dankzij mijn blog een column mogen schrijven voor het blad KindjeOpKomst en mocht ik meedoen aan het programma Volgens Mama. Die positieve mails die ik krijg van bedrijven en ook bloggers geven mij een boost om te blijven doen wat ik leuk vind! Ik denk dat ik dan ook nog vele jaren op mijn site zal blijven schrijven.



Leuke weetjes over mijn blog:

- Sinds ik blog over mijn zwangerschap is het aantal bezoekers flink gestegen,
- Iedere dag wordt mijn naam met achternaam ingetypt op Google (ben heel benieuwd wie dat is)
- Sinds mijn column in KindjeOpKomst word ik gemiddeld zo'n 5 keer per dag gegoogled via de term: mamaelise
- Maandelijks heeft mijn blog 11.000 pageviews
- Bezoekers komen ook uit de landen: Rusland, Duitsland, VS, België en Polen
Categories:

17 opmerkingen:

  1. Leuk!! Gefeliciteerd met je eenjarig "bestaan"!! Grappig hè die statistieken waarin je dan die vaak onwaarschijnlijke landen ziet staan. Maar goed, lekker blijven bloggen, binnenkort heb je nog meer om over te bloggen ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Gefeliciteerd!! Wat gaaf he dat je contacten zo breed liggen ik vind het ook erg leuk om te zien waar mensen op zoeken ed.

    Xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Proficiat, mogen er nog vele jaartjes bijkomen he ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Van harte gefeliciteerd! Ik volg je blog pas een paar weekjes maar ik kom iedere dag even spieken, vind het echt een leuke blog! :)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Gefeliciteerd! Ik blog nu 7 jaar en vind het nog steeds hartstikke leuk om te doen :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat leuk, net voor Pasen zo'n feest ;-) Gefeliciteerd!!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Gefeliciteerd met je blogverjaardag! Lekker blijven schrijven meid, ik volg je met plezier.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Gefeliciteerd met je 1 jarige blog verjaardag

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Gefeliciteerd! En lekker blijven bloggen :)
    Je schrijft heerlijke stukjes (met erg leuke foto's!)

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Gefeliciteerd met 1-jarig bestaan van je blog. Fijn dat je ondanks de vervelende reacties toch door bent blijven gaan.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Ik vind je blog echt heel leuk om te lezen, je blijft echt dichtbij jezelf en dat is wat mensen leuk vinden om te lezen. Iemand aan wie ze zich kunnen relateren! Dus, ga zo door, ik ben in ieder geval een trouwe volger!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Gefeliciteerd..
    Ik volg je nu een paar maanden (werkelijk geen idee meer, via hoe ik hier kwam) maar je vrolijke stijl van schrijven laat mij terug komen :))
    Ik zit in een heel andere kindertijd, wel als thuisblijfmoeder) maar met een puber van 13,5 en 2 heerlijke pleegkinderen een meisje van 7 (bijna 8) en een knul van 6 is het leuk om zo mee te kijken in het leven van een andere tbm-er.
    Jaloers ben ik op de hoeveelheid blogjes die je plaatst :) ik heb er zo weinig tijd voor lijkt het wel..
    Dus ik lees graag mee :)
    Lieve Groetjes
    Celeste

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hoi Celeste dank je wel voor je reactie :) wat leuk om eens reacties te lezen van de dames die ook meelezen waarvan ik het niet wist. Leuk dat je zo lekker meeleest.
      Ik zal ook eens een kijkje nemen bij jou!
      Groetjes Elise

      Verwijderen
  13. We lopen bijna gelijk op, mijn blog bestond vorige week een jaar. Hoop dat je nog lang doorgaat met bloggen want ik vind het heerlijk om je verhalen te lezen! Knap dat je toch hebt doorgezet ondanks de negatieve reacties. Bloggen is fijn en geeft veel voldoening. Op naar het volgende jaar!

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Gefeliciteerd met je 1 jarige blog!

    BeantwoordenVerwijderen

Subscribe to RSS Feed Follow me on Twitter!