woensdag 27 maart 2013

Morgen 34 weken zwanger en we tellen lekker af! Ik begin toch wel erg dikkig te worden merk ik. Behalve mijn gezicht en benen, die zijn vrijwel de hele zwangerschap normaal gebleven.

Nu we slechts enkele weken zijn verwijderd van de bevalling, is het dan ook echt tijd om alles 'babyklaar' te maken. De kleine kamer is nog niet helemaal af, maargoed, wat we nu willen is alles in huis hebben voor de baby. Die plinten kunnen ook gelegd worden zodra de baby is geboren.

Vorige week zondag hebben we flink geshopt voor de baby. Het liefst wilden we ook samen winkelen voor een wagen, maar helaas waren de babywinkels dicht. We zijn maar met een lijstje door de stad gaan lopen en hebben bijna alles gehaald: kruiken, kruikenzakken, mutsjes, dekentjes, lakentjes, luiers, luierdoekjes en ga zo maar door.

De volgende dag heeft Pablo de wagen besteld en deze kunnen we (als het goed is) eind deze week ophalen. De maxi cosi hebben we al wel, dus die staat klaar op de babykamer.

Aankomende zondag gaan we een zwangerschapsfotoshoot doen bij onze beste vriend. Hij heeft ook foto's van mij gemaakt toen ik zwanger was van Hayley.

Verder staat er niks op de planning dan wachten en voorbereiden. Volgende week halen we de laatste spulletjes in huis. We zijn er bijna klaar voor!

Zijn bedje is opgemaakt:


De maxi cosi en vluchttas staan klaar:


Eros krijgt therapeutische aandacht in de babykamer:


Zijn eerste pakje:


Categories:

12 opmerkingen:

  1. Wat spannend Elise! Jullie zijn helemaal voorbereid zo te zien. Alvast veel succes, en ook veel genieten toegewenst :)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Echt aftellen nu! Spannend!
    Wij hebben na het weekend de babykamer klaar, en wordt af en toe ineens heel zenuwachtig hihi. Maar het voelt een beetje als aftellen naar je verjaardag zoals je al kind altijd deed. Nog even... ben benieuwd naar jullie zoontje! En niet geheel onbelangrijk.. de naam natuurlijk!
    Ik hoop dat je je nog een beetje vermaakt de laaatste loodjes.

    Groetjes Mer

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ow wat leuk! Jullie zijn er dus ook helemaal klaar voor ;)
      Het voelt wel als aftellen, mja geen idee naar welke dag! Dat is het gekke eraan.
      Ik ben ook zo benieuwd naar de kleine man!

      Groetjes

      Verwijderen
  3. Spannend!! Heerlijk zo, die laatste loodjes. Ben ook zo benieuwd wanneer jullie kleine mannetje er zin in heeft om te komen :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuk en wat spannend!!! Ik kan me voorstellen dat jullie bijna niet meer kunnen wachten. Succes met de laatste loodjes!!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Reacties
    1. Jaaa heel spannend!! Ben zo benieuwd hoe het zal zijn. Een baby is voor ons alweer een aantal jaar geleden!

      Verwijderen
  6. Ik beleef het weer even me, geniet van de fotoshoot!
    Je bent goed voorbereid, dat bespaart veel stress.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wow, wat gaat het hard. Mooie foto ook, je hebt een prachtige buik! Leuk dat je een shoot gaat doen. at heb ik ook gedaan en die foto's zijn me zo dierbaar. Nog een paar weekjes en dan is kleine mannetje er. Dat jasje van Nijntje en dat broekje met een ander shirtje hadden wij ook voor Sam. Stond zo schattig! Het klinkt misschien stom, maar zou ik je adres mogen? Vind het leuk om je een kaartje te sturen als de kleine er is. Mijn mail is: gowiththeflow1986@gmail.com

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Jaaa wat leuk en lief! Zal je morgen ff mailen :) xx

      Verwijderen
  8. nog even en voor je het weet is het zover, spannend

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Oh wauw.. Mooie foto zeg.. Behoorlijke (mooie) buik! Geniet ervan

    BeantwoordenVerwijderen

Subscribe to RSS Feed Follow me on Twitter!