dinsdag 26 februari 2013

Ik verwen Hayley graag en Pablo doet net zo hard met mij mee. Als je Hayley ergens blij mee kunt maken is het met een knuffel. Bij de Efteling won ze een hele grote knuffel en afgelopen zondag kreeg ze er weer 2 in de supermarkt. Bij de Vomar hebben ze nu een actie dat je kunt sparen voor hondenknuffels en die vindt Hayley het allerleukste.

Gisteren had ik haar beloofd dat we alle knuffels op bed zouden verzamelen en een foto zouden maken met haar ertussen. Ze vond het een heel leuk idee. Hierbij de foto's, die vond ik toch wel erg leuk om te delen:


 


 
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Categories:

11 opmerkingen:

  1. Wat een heerlijke foto haha! Hayley ziet er ook helemaal happy uit. Stiekem vind ik zelf knuffels ook hartstikke leuk. Sam heeft er ook al een flink aantal. Die Hello Kitty is echt enorm of niet?

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ja leuk he:) Ik heb er voor de baby ook al heel wat liggen. Hayley heeft al haar baby-achtige knuffels aan hem afgestaan. Die Hello Kitty is best groot, maar nu ik zo kijk, lijkt hij op de foto wel véél groter dan in het echt.

      Verwijderen
  2. Wat ontzettend LEUK!!!! Ga ik ook eens doen met de dames....ale knuffels op bed en foto maken. Hier ook geregeld knuffeltje hier en daar... Idd bij een vakantie natuurlijk ook een knuffel, dagje dierentuin of pretpark hihi.... Geweldig he...

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ohh wat lief!! Jaylen geeft echt helemaal niks om knuffels soms vind ik dat wel jammer heb hier ene paar prachtige liggen..

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Superleuk, ik ben ook gek op knuffels, en stiekem heb ik er ook heel veel.
    Ik heb ze nu maar in de verhuisdoos gelaten, hihi, anders staat het huis alweer snel vol. Het is een hele leuke foto geworden met Hayley ertussen.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Haha toen ik in eerste instantie naar de foto keek zag ik haar niet eens, te schattig!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hahah ow echt? Dat is wel heel geinig. Het idee kwam ook van de film ET. Daar zit ook een moment in dat hij verstopt zit tussen de knuffels. Hahaha

      Verwijderen
  6. Haha geweldig. Zulke foto's heb ik ook nog van toen ik klein was...

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat lief! Een grote knuffel tussen alle kleine knuffels :)

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Superlief! En wat een leuke knuffels heeft Hayley! Zo'n foto heb ik van mezelf trouwens ook nog liggen, genomen terwijl ik lig te slapen (dus elke nacht lag ik er zo bij). Blijft leuk om te bekijken!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een mooie foto van alle knuffels.

    BeantwoordenVerwijderen

Subscribe to RSS Feed Follow me on Twitter!