zondag 3 februari 2013

Een aantal weken geleden kocht ik via Marktplaats wat spulletjes en knuffels van Woezel en Pip. Pablo had het speelkleed opgehaald en eenmaal thuis zag het kleed er niet uit zoals ik hoopte. Ook na een paar keer wassen werd hij niet helemaal schoon en de bogen zagen er vies gelig uit. Na even snel ruiken, kwam ik er gister achter dat in het huis was gerookt, bah!
Gelukkig heb ik nog een leuk speelkleed liggen, dus ik heb hem niet persé nodig.

De bogen heb ik meteen weggegooid en het kleed ook. Alleen de knuffeltjes heb ik bewaard, die zagen er na een paar keer wassen nog prima uit.
Ik besloot er een dromenvanger van te maken voor boven het bedje van de baby.

We zijn de afgelopen week ontzettend opgeschoten met de babykamer. Al zaten we gisteren even met de handen in het haar. De vloer die we hadden gekocht was een aanbieding van de Gamma. We kwamen net 1 pak tekort en gingen gisteren naar de winkel om deze te halen. De aanbieding bleek overal te zijn uitverkocht en het zou ook niet meer worden geleverd. Ontzettend dom van de Gamma natuurlijk! Gelukkig was het meisje achter de balie zo lief om voor ons verschillende filialen te bellen en er lag nog een pak in een andere Gamma vlakbij het centrum. Snel reden we erheen en we hoopten dat het de goede kleur zou zijn. Pablo rende naar binnen en kwam met het pak laminaat en een grote glimlach naar buiten lopen. Wij hebben geluk gehad, maar vele mensen niet. We waren namelijk niet de enige. Vanuit het hele land kwamen telefoontjes voor dat ene pak laminaat. Gelukkig ligt die vanmiddag in onze babykamer!

Nu de vloer en de muren bijna klaar zijn, wordt het tijd voor de aankleding. Vandaar ook het idee van de dromenvanger. Doordat we gebruik maken van 2 kamers, hebben we veel ruimte voor de spullen van de baby, de kamers zijn daardoor ook een beetje leeg. Maar ik ga erg mijn best doen er toch 2 sfeervolle kamertjes van te maken.

14 opmerkingen:

  1. Wat ziet het er al leuk uit! Een goed idee hoor om een dromenvanger van die knuffeltjes te maken. Zo schattig! Ben benieuwd naar hoe de kamertjes er straks uitzien. X

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Jullie hebben onwijs veel geluk gehad zeg met die laminaat, dat is wel even schrikken geweest.

    Mooi die dromenvanger staat echt leuk bij de babykamer!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ja echt he! Nu is mijn man het type dat desnoods het hele land doorkruist om dat ene pak laminaat te scoren. Maar het was fijn dat er in de buurt nog 1 te vinden was. Wel erg stom van de Gamma, nergens stond op=op en er wordt nog volop reclame gemaakt voor de actie.

      Verwijderen
  3. Eind goed al goed met de laminaat, oef!
    Mooie hemel en lieve dromenvanger, en nu nog mooie dromen voor je kleine ventje :)
    Liefs en een fijne zondag!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een leuke dromenvanger zeg!
    En wat een geluk met het laminaat uiteindelijk nog.. pfff!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Gelukkig dat je nog laminaat bij hebt kunnen krijgen. Wij hebben dus in de woonkamer nog een pak nodig na een uitbouw.. Niet meer te krijgen nergens!! balen

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een geluk van de ene pak laminaat. Jammer dat het kleed is tegen gevallen, maar je hebt er wel wat leuks van gemaakt.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hele mooie dromen vanger. En gelukkig is alles nog goed gekomen met het laminaat.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Gelukkig wel inderdaad! Anders was Pablo vast het hele land doorgekruist :)

      Verwijderen
  8. Jammer van dat speelkleed, maar ik moet zeggen dat ik de hanger toch wel erg leuk vind... Woezel en Pip zijn zo leuk! Mijn nichtje is er ook gek van ;)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ik vind de dromenvanger stiekem veel leuker dan dat (vieze) speelkleed. hihi

      Verwijderen
  9. Wat een geluk met het laminaat!
    Leuk hoor, het kamertje inrichten :)
    En jammer van het speelkleed. Marktplaats blijft altijd een gok...

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat ziet het er leuk uit! En wat een geluk dat je toch nog een pak met laminaat kon krijgen.

    BeantwoordenVerwijderen

Subscribe to RSS Feed Follow me on Twitter!