maandag 25 februari 2013

De afgelopen weken zijn we zoveel mogelijk aan de slag gegaan in de babykamer(s). Op zich is het niet heel veel werk, maar Pablo heeft nou eenmaal geen zeeën van tijd. De zondag is zijn enige dag vrij en in de avonden is hij vaak te moe.

Afgelopen 2 weken hebben we dan ook niks gedaan aan de kamers. We genoten namelijk vorig weekend van een dagje Efteling met z'n drieën.

Gisteren zouden we weer druk aan het werk gaan in de babykamer. We wilden even snel gordijnen gaan halen bij de Kwantum, maar al snel bleek dat de zoektocht langer zou duren dan verwacht. Gelukkig vonden we gordijnen bij de Leenbakker. We waren eerst van plan witte te halen, maar rode gordijnen vonden we ook wel leuk en goed bij de kamer passen. Daarna moesten we nog de grote boodschappen doen en eenmaal thuis was het al etenstijd.

De dag was omgevlogen. Uiteindelijk hebben we alleen de gordijnen op kunnen hangen en omgezoomd. We hadden geen puf meer om te gaan behangen en schilderen. Dat komt volgend weekend dan wel weer. We komen er wel!

Het grootste kamertje met het bedje en commode erin is dus af (er ontbreekt alleen nog een speelgoedmand en wasmand). Verder is hij helemaal klaar, dus hierbij het eindresultaat van het kamertje:


 

Categories: ,

11 opmerkingen:

  1. Wat een prachtige kamer is het zeg! En die tekst op de muur is zo lief!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een mooie kamer is het geworden. En wat een mooie tekening op de muur.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wauw! Wat mooi! En ik blijf het luxe vinden hoor, twee babykamers ;-) Fijn dat de eerste nu helemaal klaar is. Kan hij in elk geval lekker slapen straks.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wow wat een uitzicht hebben jullie daar zo! Mooi zeg ook die gordijnen er zo bij maakt het helemaal compleet! Leuk dat jullie naar de Efteling zijn geweest even er lekker tussen uit doet een mens goed.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een mooie kamer. Jullie zoontje zal het daar heerlijk vinden denk ik. Mooi uitzicht ook en lekker licht met twee ramen. Fijn dat deze kamer al klaar is, dat scheelt een hoop stress!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. "jullie zoontje" dat klinkt zo gek opeens....ben ik zo nog niet aan gewend haha!

      Verwijderen
  6. Wat prachtig! Ons zoontje zijn kamer is zelfs nog niet eens zo ´af´ en die is al bijna 21 maanden.. (al zijn we wel eventjes geleden verhuisd, dat heeft er ook mee te maken). Maar toch, nu ik deze foto´s zie, tik ik mezelf wel even op de vingers haha!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat mooi.. En idd die rode gordijnen passen perfect!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat is het mooi geworden, welkom ziet het er uit en volgens mij gaat het kleintje er ook graag vertoeven :)

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Aaaahw, wat een mooie kamer! Mooie kleuren combinatie. Ik vind het soms gewoon jammer dat ik die fase voorbij ben. Ik vond het zo leuk om alles te regelen, kleuren uitzoeken en alles in te richten, haha. Nu is het gewoon wachten tot ze geboren wordt. Heel spannend allemaal!

    BeantwoordenVerwijderen

Subscribe to RSS Feed Follow me on Twitter!