maandag 28 januari 2013

Toen ik net zwanger was, waren Hayley en ik door Disney Nederland uitgenodigd om naar de premiƩre te gaan van de nieuwe film van Tinkerbell. We keken er heel erg naar uit, het zou namelijk haar eerste bioscoop bezoekje worden en vanwege de persoonlijke uitnodiging zou alles gratis zijn. Ontzettend leuk.

Helaas gooide de extreme misselijkheid roet in het eten. Ik was zo ziek dat ik niet met haar naar de film kon gaan. Ontzettend jammer, Hayley verheugde zich er heel erg op, dus ze was nogal verdrietig toen ik haar vertelde dat we niet meer gingen.
Ik beloofde dat we heel snel een keer naar de bioscoop zouden gaan en gisteren was het dan zover. We gingen naar de film van Nijntje!

Om 11:00 uur begon de film en alles stond in het teken van de peuters. Het geluid van de film stond een stuk minder hard en het licht ging niet helemaal uit in de zaal.

Hayley keek haar ogen uit, zo'n grote televisie had ze nog nooit gezien! Met een bakje popcorn op schoot, zat ze te genieten van de film.

Aangezien de meeste kindjes niet veel zitvlees hebben, werd het al snel een chaos in de bioscoop. Kleintjes renden heen en weer, zaten aan het grote scherm en om de haverklap liepen ouders met kleintjes naar de w.c. (waaronder ik).

De film duurde zo'n 70 minuten, lang genoeg voor peuters die moeite hebben met stilzitten.
Na de film zijn Hayley en ik naar het restaurant tegenover de bioscoop geweest om een lekkere pannenkoek te eten. We schoven aan bij bekende aan tafel, zodat onze meiden konden spelen en wij gezellig konden kletsen.

We hebben een heerlijke moeder/dochter dag gehad, want die (arme) Pablo was gewoon aan het werk gisteren. Zo'n bioscoop bezoekje is zeker voor herhaling vatbaar. Vooral de zoete popcorn viel erg in de smaak. Ik vond de film natuurlijk reuze saai, maar ik genoot van het lieve meisje naast mij die straalde van geluk. Daar doe ik het voor!

Categories: ,

9 opmerkingen:

  1. Aaah wat een lief gezichtje, zo helemaal opgaand in de film. Leuk hoor, zo'n speciale peuterbioscoop. Puur genieten als die kleintjes genieten he?

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Super leuk! Ze heeft het naar haar zin zo aan de foto's te zien! Genieten :)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat leuk om zo gezellig met zijn tweetjes naar de bioscoop te gaan. En fijn dat ze rekening hielden met de peuters.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Jeeej Nijntje! :) Zoiets kleins maar ook zoiets groots, een eerste bioscoopervaring. Leuk dat ze het leuk vond..!

    Liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat leuk zo,n eerste keer naar de bios met je meissie... Zo te zien heeft ze genoten ervan

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat fijn dat je eindelijk toch naar de bioscoop kon met je dochter. Lijkt me zo zielig om te vertellen dat zo'n uitstapje niet doorgaat. Zo te zien was Nijntje een erg leuke film ;-) Lief om te zien hoe ze naar de film zit te kijken.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat lief dat je het had over gedaan met Nijntje de film. Klinkt leuk allemaal!

    BeantwoordenVerwijderen

Subscribe to RSS Feed Follow me on Twitter!