vrijdag 25 januari 2013

We zijn de afgelopen 2 dagen druk aan de slag gegaan in de babykamer. Pablo heeft in het grootste kamertje de vloer al bijna gelegd. Zondag zullen we al een heel eind zijn, dan gaat hij namelijk de vloer in de gang leggen. En wat maakt zo'n vloer al een verschil zeg, super fijn.
 
Vanmorgen ben ik even met Hayley naar de stad gegaan. Ik had rode verf nodig voor de nieuwe muurschildering in de babykamer. We hebben besloten nog de kleur rood toe te voegen in de kamer naast het blauw en wit. Boven het bedje komt een rode klamboe. De kamer wordt erg kleurrijk!

Van de week ben ik al bezig geweest met de voorbereiding van de muurschildering. Ik had een versje bedacht en het versje geschreven op de muur.
 
Deze middag ben ik rustig gaan schilderen en na 2 uurtjes was ik al helemaal klaar. Ik merk dat ik een steeds vastere hand krijg en het schilderen mij makkelijker af gaat. Met het resultaat ben ik dan ook meer dan tevreden.
 
Hierbij het resultaat:
 


8 opmerkingen:

Subscribe to RSS Feed Follow me on Twitter!