donderdag 3 januari 2013


Vandaag 22 weken zwanger en de voorbereidingen zijn in volle gang.
Pablo is van de week een paar daagjes vrij geweest en zo konden we weer aan de slag in de babykamer.
De muren zijn bijna klaar en ook hebben we een vloertje uitgezocht.

1 Van de leukste dingen is toch wel het babyshoppen. We zijn ook even naar de Prenatal gegaan deze week. Ik kom er niet vaak om kleertjes te kopen, maar van de babykleding daar, word ik heel erg hebberig! Alles is zo ontzettend zacht, heerlijk. We hebben dan samen zijn eerste pakje uitgezocht (het nijntje pakje). Wel maat 56, ik ga uit van een grote baby deze keer. Ook heb ik al flesjes gekocht en een Woezel en Pip speentje.

Vandaag ben ik ook nog even naar de stad gegaan. Ik had nog 10 euro aan kortingsbonnen van de H&M en centjes verdient met marktplaats. Ik kwam een lief rompertje tegen en een spijkerbroek.
Zo had ik een paar weken geleden nog bijna niks voor de man en nu liggen er al flink wat kleertjes voor hem klaar.

Ook ben ik begonnen met een muurschildering. Ik wil de figuurtjes van Woezel en Pip zelf maken op de muur. Normaal huur je daar iemand voor in, maar ik ga het zelf proberen. Zo'n 1,5 jaar geleden begon ik met de naam van Hayley op de muur, dat was best simpel en erg goedkoop dat ik de smaak te pakken heb.
Deze keer ga ik voor een wat moeilijkere schildering, ben benieuwd of het wat gaat worden. De tekening en zijn naam staan inmiddels op de muur. Morgen begin ik met het inkleuren. Een blogje daarover volgt uiteraard. Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Categories:

7 opmerkingen:

  1. Leuk ben benieuwd naar het resultaat!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een leuke hebbedingetjes ;)
    Ben ook heel benieuwd naar je muurtekening,
    het zal vast mooi worden!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik ben heel benieuwd naar de muurschildering, leuk!!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik ben benieuwd naar het resultaat!
    Veel (schilder) plezier.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik heb ook 2 muurschilderingen gemaakt maar ondertussen heeft ze haar grote kamer en hangt er een leuk papiertje aan de muur. Ik ben ook erg benieuwd naar het resultaat!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ah leuk :D heerlijk schilderen, gewoon therapeutisch bijna haha. Ik ben net zoals jullie ook benieuwd naar het resultaat! Hoop dat ik er wat van bak, doe mn best en neem vooral de tijd ervoor.

      Verwijderen
  6. Ahhh wat een leuke kleertjes allemaal! Ben heel benieuwd naar de muurschildering :-)

    BeantwoordenVerwijderen

Subscribe to RSS Feed Follow me on Twitter!