vrijdag 7 december 2012

Het sneeuwt!
Ja ik vertel jullie natuurlijk niks nieuws. Op facebook zag ik al vele foto's voorbij komen van kindjes spelend in de sneeuw. Want welk kindje vindt dat nou niet leuk?!

Hayley is ook een echt buitenspeelkind. Vanmorgen heb ik haar dik aangekleed, haar gloednieuwe warme laarzen aangedaan en buiten laten rennen op het veldje voor de deur. En dat terwijl het nog sneeuwde.

Ik vond het koud, zij vond het geweldig. En ik dacht hondje Valentino het ook helemaal niks zou vinden, maar nee, ook hij rende met veel plezier rond.

Toen het eenmaal tijd was om naar binnen te gaan en een warme douche te nemen, werd er hard gehuild. Ze wilde zo graag buiten blijven. Maar toen ik vertelde dat we na het douchen de kerstboom op zouden zetten, werden de tranen gedroogd. Dat leek haar toch wel erg leuk.

Tja, van die sneeuwvlokken krijg ik nou eenmaal de kerstkriebels. We haalden dus de kerstboom tevoorschijn en gingen vrolijk aan de slag met versieren.

Veel kerstspullen hebben wij nog niet. Elk jaar halen we iets erbij. Momenteel staat er alleen een boom die ieder jaar iets voller wordt. Binnenkort maar eens kijken bij de Action voor wat aanvulling weer. Leuk!

Ook al staat er qua kerstversiering alleen een boom, het is wel erg gezellig en sfeervol. Al helemaal met de sneeuw als achtergrond!

Hebben jullie ook zo genoten van de sneeuw vandaag?


Categories: , ,

5 opmerkingen:

  1. Jullie boompje is mooi!
    Ik hou van sneeuw!En zeker met kerst!Morgen zetten we ook ons boompje, ik kijk weer uit naar de avondjes met de gezellige lichtjes van de kerstboom.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ja heerlijk. Alleen het was flink kouder dan gisteren.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Oh wat een onwijs mooie foto van jullie kleine meid! Mooie kerstboom ook wowie!!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ziet er gezellig uit, ja wij hebben ook genoten van de sneeuw :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ziet er gezellig uit. Onze boom (en kerst dorp) staat ook al op :)

    BeantwoordenVerwijderen

Subscribe to RSS Feed Follow me on Twitter!