vrijdag 7 december 2012


Het was 5 december een bijzondere dag. In de ochtend hadden we de echo en toen het donker werd, was het tijd voor pakjesavond.

Halverwege de middag hadden we met mijn ouders afgesproken. We zouden ze persoonlijk verrassen met het nieuws van de echo. Zij waren natuurlijk ook reuze benieuwd naar het geslacht van hun tweede kleinkind. Het was dan ook leuk ze nog eventjes in spanning te houden, maar ik kon aan hun gezichten zien dat ze echt popelden om het te weten!
Bij het verlossende woord waren ze natuurlijk reuze blij. Mijn vader ziet het al helemaal voor zich hoe hij straks met zijn kleinzoon naar voetbal gaat!

Eenmaal bijgekomen van alle spanningen, aten we een soepje en wat stokbrood en zodra het donker werd kregen we de Sinterklaaskriebels.
Ik nam Hayley even mee naar de w.c. om haar gezichtje te wassen (ze zat bedolven onder de soep) en Pablo liep ondertussen met Valentino en de kado's naar de voordeur.

Hij bonsde hard op de voordeur en liep ondertussen weer richting de tuin. Die Hayley had helemaal niks door en riep vrolijk tegen haar vader die een paar seconden later kwam binnenlopen: "Kijk papa allemaal kadotjes!"

Om de beurt kreeg ze van ons een kado'tje dat ze mocht uitpakken. Zelf pakken was geen optie, ze moest gewoon netjes wachten totdat wij wat gaven.


Ze heeft mooie spulletjes gekregen en ook de My Little Pony luchtballon waar ze al zolang van droomde. Ook wat Hello Kitty lego (waar ik helemaal fan van ben), keukenspulletjes en knutselspullen. Met haar verjaardag erbij heeft ze genoeg om de hele winter lekker binnen te kunnen spelen.

Toen mijn ouders weer naar huis gingen, gaf ze opa en oma een dikke kus. "Bedankt voor de kado's opa en oma!" riep ze blij. Misschien hebben we haar toch niet goed genoeg gefopt?!

Hebben jullie een leuke pakjesavond gehad?
Categories:

12 opmerkingen:

  1. Bij ons komt Sinterklaas altijd als Rob onder de douche staat, haha. Dus eenmaal beneden vloog hij de gang in en ja hoor, ook dit jaar had hij een zak cadeaus in de gang gezet, dat koppie en dat enthousiasme, heerlijk. Hij heeft zich enthousiast door de bescheiden stapel heen gewerkt en daarna nog heerlijk met van alles gespeeld.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Haha leuk! En die laatste foto, geweldig!!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Waaah, schattige foto van een blije meid :)
    Het lijkt me zoooo leuk om sint te vieren met Zoë... moet nog even geduld hebben!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Superblij is ze, sinterklaas is toch zo een fijne periode!groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wauw, zoveel speelgoed! Dat wordt leuk spelen de komende maanden!!
    Ik heb net ook over ons Sinterklaas-bezoek geblogd: http://villaspeelmama.blogspot.be/2012/12/hoog-bezoek.html

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ow leuk! Ben benieuwd naar jullie sinterklaas avond

      Verwijderen
    2. Ow leuk! Ben benieuwd naar jullie sinterklaas avond

      Verwijderen
  6. hahahaha geweldig! Peuter zei ook steeds 'oma gekregen' bij dingen die hij daar van de Sint kreeg. Zo leuk hoe dat in die peuterhoofdjes werkt.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een leuk zeg wat ze heft gehad!
    Wij hebben het bij mijn zus gevierd was super druk ik was toen niet zo lekker maar heb het overleefd haha.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Dat is een leuke avond geworden zeg... En wat is ze verwend heerlijk.

    BeantwoordenVerwijderen

Subscribe to RSS Feed Follow me on Twitter!