donderdag 27 december 2012


Zó de kerstdrukte is weer voorbij. Tenminste voor ons was het geen extreme drukte hoor. Wij hebben een ontspannen kerst gehad. 1e Kerstdag zijn we wezen brunchen bij restaurant Boathouse en 2e kerstdag hebben we overdag gewerkt aan de babykamer en in de avond gegourmet met mijn ouders.

Inmiddels is het 'normale' leven weer begonnen. Pablo is 4 dagen vrij geweest en is nu alweer vroeg aan het werk gegaan. Het was wel super fijn hem 4 dagen thuis te hebben, aangezien hij 6 dagen in de week werkt.
De kerstboom ben ik ook zat, dus die verdwijnt vandaag weer in dozen. Ik wil het huis klaarmaken voor de baby.

Vandaag 21 weken zwanger. Over de helft dus en ik begin aardig een buik te krijgen. Ik heb mijn buik gister eens vergeleken met de zwangerschap van Hayley. Met 27 weken was toen ongeveer net zo dik als nu, dus ik ben benieuwd wat mij te wachten staat. Ik denk tonnetje rond te worden deze keer!

Ik voel mij wel best goed. Natuurlijk zijn er mindere dagen, maar ik heb geen harde buiken meer. Wel nog last van mijn heupen helaas. Maar verder heb ik niet reuze veel kwalen momenteel. Gelukkig maar, want over een aantal weken zal ik mij vast een stuk minder voelen.

De babykamer schiet ook al op. Het bloemetjes behang eraf krabben was een hoop werk, maar het is bijna klaar. Er zijn nu 2 muren blauw geverfd en 1 muur behangen met glasvezel behang. Volgende week is Pablo weer 2 dagen vrij en dan maken we de muren af. Dan is het een kwestie van het vloertje erin 'gooien' en inrichten. En de kamer ernaast moet natuurlijk ook worden gedaan.

Mijn zwangerschap is gewoon iets waar ik nu veel mee bezig ben. Ook geniet ik heel erg van de tijd die we nog met z'n drietjes zijn. Momenteel ben ik dus niet actief aan het bloggen. Ik kan aan niks anders denken dan aan de baby en mijn gezin. Bloggen zal waarschijnlijk alleen over mijn zwangerschap gaan of soms tussendoor iets anders. Ik zweef gewoon echt op een wolkje...
Categories:

11 opmerkingen:

  1. Geniet er van! Je bent prachtig zwanger

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Lekker van genieten meid! Ik zweef mee op je zwangere wolkje hoor. En wat zie je er prachtig uit. Veel succes met alle voorbereidingen en droommomentjes!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Al over de helft, wat gaat het toch snel! Geniet er van, van je wolk! Ik kom de laatste tijd ook niet meer aan bloggen toe: nog zoveel dingen te doen. Hier staat de wieg al klaar, nog een dikke 3 weken! Mijn buik is een serieus tonnetje, die van jou is heel mooi!! Je bent echt stralend zwanger!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Jee nog meer 3 weken wat spannend zeg! Een tonnetje zal ik ook wel zijn op het einde. Ben benieuwd hoe ik mezelf dan ga redden met een peuter om me heen. Dat vind ik wel een uitdaging.

      Verwijderen
  4. Jij ziet er zo mooi zwanger uit en wat goed dat die harde buiken weg zijn.Ik kan begrijpen dat je die boom weg wil, tijd voor wat anders hé meid, liefs!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Whaaaa wat een heerlijk buikje heb je al! Prachtig meis!

    Xxx Miranda

    Ps: Heb je blogje weer toegevoegd aan mijn lijst met blogs. Nee meis jij was het helemaal niet, het waren anonieme reactie's. Daardoor heb ik alles verwijderd. Was zo boos en verdrietig dat ik met alles en iedereen klaar was. De druppel zullen we maar zeggen....Maar ik ga weer vrolijk verder ga geen 7 jaar bloggen opgeven.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank je wel :) heb je gemist op mijn blog ;)

      Gelukkig heb ik je niet gekwetst. Het heeft behoorlijk aan me gevreten hoor. Maar ik begrijp het heel goed dat je dan ff klaar bent met iedereen! Zou ik ook zijn. Nou welkom terug in ieder geval :D xxx

      Verwijderen
  6. Je baby en gezin zijn ook het ALLER belangrijkste!!! Goed dat je prioriteiten stelt!
    Ze zeggen dat je sneller een dikke buik krijgt bij de 2e... hoop wel voor je dat je je snel beter gaat voelen.
    Ik had ook zo'n last van mijn heupen. op een gegeven moment een heel zacht matras in mijn bed gelegd, omdat ik niet meer op mijn zij kon liggen van de pijn.
    Anyway, sterkte!

    BeantwoordenVerwijderen

Subscribe to RSS Feed Follow me on Twitter!