vrijdag 9 november 2012


Vanmorgen was het dan zover. Hayley ging naar school om uit te delen aangezien ze morgen jarig is. Ik heb de afgelopen week druk geknutseld. Voor mij was het de allereerste keer dat ik iets maakte om uit te delen, dus het was even brainstormen over wat ik precies zou maken. Uiteindelijk heb ik gekozen voor iets lekkers, moois en leerzaam. Ik heb allerlei verschillende insecten gemaakt van karton waaronder een spin, rups en vlinder en daarachter een bumba- koekje geplakt. En ik heb bloemen gemaakt met spekjes als steel. Alles lekker, mooi en kleurrijk.

Hayley was ontzettend trots op het resultaat en dus droeg zij trots de traktatie de klas in. Alle kindjes renden op haar af om haar te feliciteren met een dikke knuffel en ze kreeg meteen een kado'tje. Haar stoeltje was versierd met ballonnen en 1 van de leidsters was druk bezig met het maken van een verjaardagskroon.


Het uitdelen ging hartstikke goed. De juf liet Hayley zelf alles uitdelen, ze mocht op een stoel staan en er werd voor haar gezongen. 1 Van de leidsters vertelde ook dat ze maar trots bleef vertellen dat mama alles heeft gemaakt. Dat is natuurlijk hartstikke leuk om te horen.

Om half 1 kwamen alle kindjes terug van een uitje en daarna aten ze nog pannenkoeken. Ik heb dus nog 1,5 uur tussen alle zingende en etende kids gezeten, aangezien Hayley super graag pannenkoeken wilde eten met de anderen. Daarna was het toch echt tijd om naar huis te gaan. Ik vroeg haar iedereen gedag te zeggen, maar madam liep triomfantelijk naar haar verkering. Er werd gezoend alsof ze 20 jaar getrouwd zijn. "M. en ik zijn verriefd, alleen hij is een beetje verlegen mama." De verkering is dus ook dik aan!
Ik ben blij dat ze het zo naar haar zin heeft en een leuke ochtend heeft gehad op de peuterspeelzaal. En morgen is het dan echt feest.

Hierbij nog een duidelijke foto van de traktatie:


Categories:

12 opmerkingen:

  1. Wat een heerlijke verjaardag heeft ze gehad op de psz, super leuke traktaties heb je gemaakt. Zo leuk om daarbij te zijn he?! Op de psz mochten wij het ook en in Groep 1 ook. Deze keer zal de laatste keer zijn in Groep 2. De foto's zeggen genoeg :-)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ja was leuk om er eventjes bij te zijn, al ben ik ook een paar uur thuis geweest. Het was erg leuk om te zien hoe trots ze was en dat ze het leuk vond dat alle kindjes voor haar gingen zingen. Nu komt morgen eraan. Dan zal ze vast helemaal blij zijn met de kado'tjes. Jarig zijn is ook zo leuk!

      Verwijderen
  2. Alvast gefeliciteeeeerd!!
    En wat een leuke traktatie!!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat leuk die traktatie, en leuk dat er foto,s bij zitten.
    Ze heeft een heerlijke ochtend gehad dus.
    En natuurlijk alvast gefeliciteerd.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ja het was een super ochtend voor haar. Ik krijg nog meer foto's van 1 van de leidsters toen ze voor haar zongen. Ben benieuwd naar die foto's! :D

      Verwijderen
  4. Ziet er super leuk uit. heerlijk hè dat knutselen voor zo'n tractatie. Ik ga ook altijd helemaal los, haha. Alvast gefeliciteerd en een leuke verjaardag morgen!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Whaha ja ik ben ook best wel los gegaan. Ik kon geen bloemen meer zien van papier. En straks als ze naar school gaat is de klas veel groter. Dat wordt wat! Over een aantal maanden weer uitdelen, want dan is ze grote zus geworden :D

      Verwijderen
  5. Gefeliciteerd!En wauw, wat ben je druk geweest. Ziet er goed uit!! :-D

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat zal ze blij geweest zijn en dan morgen haar verjaardag vieren, altijd heel speciaal voor een kind!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat super leuk zeg net als de foto's. Van harte met de kleine(grote) meid!

    BeantwoordenVerwijderen

Subscribe to RSS Feed Follow me on Twitter!