vrijdag 23 november 2012

De afgelopen 2 dagen ben ik druk bezig geweest in huis. Hayley en ik zijn allebei strontverkouden, dus dan blijf ik liever binnen met haar.

Aangezien ik drang heb het huis helemaal netjes te maken, heb ik ook de kamer van Hayley opgeruimd.

We hebben samen al het speelgoed uitgezocht. Zo had ze nog wat speelgoed liggen waar ze eigenlijk te groot voor is, dus dat hebben we aan de baby gegeven.

Al het speelgoed hebben we gesorteerd, we hebben een deel van de knuffels gewassen en de plankjes en meubeltjes schoongemaakt. De My Little Pony's hebben ook meteen een mooie plek gekregen op haar kamer, die stonden sinds haar verjaardag beneden en dat stond nogal rommelig.

Hayley speelt graag boven op haar kamer, maar gisteren was ze er helemaal niet meer weg te slaan. Toen ik even bij haar ging kijken, had ze opeens een prinsessenjurk aan en hakjes, ze leek zich erg goed te vermaken.

Ik ben erg blij met het eindresultaat van haar kamer. Het begon als een strak en nog een beetje karakterloos kamertje. Maar nu is het echt een meidenkamer waarin goed gespeeld kan worden en het is echt haar eigen plekje. Op naar de babykamer!

Zo is het dan geworden. Er zullen ongetwijfeld nog dingen worden veranderd of toegevoegd, ik ben nou eenmaal nooit klaar ;).





Categories:

6 opmerkingen:

  1. Oh dat ziet er erg leuk uit!
    Daar heeft ze vast veel speel plezier.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Zoveel leuk speelgoed!! Onze slaapkamers zijn te klein om te spelen maar we hebben wel een ruimte in de woonkamer waar ze kunnen spelen, lekker dicht bij mama.
    Veel plezier met de babykamer!!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Is ook fijn:) de babykamer is een stukje kleiner, tenminste die bestaat uit 2 kleine kamers, want 1 grote kunnen we er niet van maken. Zodra we het geslacht weten gaan we eraan beginnen.

      Verwijderen

Subscribe to RSS Feed Follow me on Twitter!