zondag 4 november 2012

Hayley is over 6 dagen jarig. Gisteren ben ik naar de stad gegaan om kado's voor haar te kopen. Wat was dat heerlijk om te doen!
Ook gaat ze de vrijdag voor haar verjaardag uitdelen op de peuterspeelzaal. Ik ben daarvoor aan het knutselen en heb gisteren karton gekocht en wat andere knutselspullen. Ik wil dat ze iets kan uitdelen waar ze trots op is.

Hayley was alweer om 7 uur wakker (bah) dus we zijn gaan knutselen met z'n tweeën  op deze vroege zondagmorgen. Ze wilde vlinders maken van karton en daarna wilde ze ook zelf vleugels.
Erg leuk om zo creatief te zijn samen en zij is nu vrolijk aan het spelen met de knutselwerkjes.

Ik ga maar even de rommel opruimen, maar zie hier het resultaat van ons creatieve (vroege) ochtendje)


 

Categories: ,

6 opmerkingen:

  1. Superleuk gedaan jullie hebben er al een creatieve ochtend opzitten. Miss een beetje te vroeg dat wel ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat zijn jullie heerlijk bezig geweest!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Zo gezellig samen knutselen en met zo'n mooi resultaat! Hier loopt de dochter ook graag rond in haar prinsessenkleed :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Oh die zijn super leuk geworden. Lekker bezig geweest dus.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat zijn die vlinders leuk geworden zeg, en die schattige vleugels.

    BeantwoordenVerwijderen

Subscribe to RSS Feed Follow me on Twitter!