maandag 1 oktober 2012


Op RTL lounge kijk ik vaak naar het programma van Lorraine Pascale.
Een jonge kokkin die de meest heerlijke gerechten maakt om bij te watertanden. Haar gerechten zijn makkelijk en je hebt er niet een kar vol met ingrediënten bij nodig.

Van de week zag ik hoe zij een taart maakte van cakerollen en ijs. Het zag er wederom heerlijk en simpel uit. Dat kan ik ook wel, dacht ik. En zo gingen Hayley en ik gisteren aan de slag.

De taart is ontzettend leuk en makkelijk om te maken. Je hebt weinig ingrediënten nodig en het resultaat is prachtig!

Zie hier de benodigdheden


En zo maak je de taart!


Tip: Als je de plakjes verdeelt in de kom, vul de gaatjes dan met overige stukjes cake. Zo krijg je een mooi dicht geheel.
En in plaats van appelsap kun je ook rum gebruiken, wij hebben gekozen voor een kindvriendelijke taart.





Categories:

15 opmerkingen:

  1. Wat een mooi taartje zeg! En wat ging Hayley dat gisteren toch schattig vertellen. Ze kan echt goed praten al he!!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. hihi ja dat praten gaat erg goed! en ze is altijd zo enthousiast als we een taartje gaan maken dus ze moest het echt aan je vertellen!!

      Verwijderen
    2. Hallo,
      Ik vind het geen mooie taart de Zwitserse rollen zijn te groot. Wanneer je dunnere neemt oogt het veel professioneler. Tevens zijn de gaatjes tussen de cakerollen kleiner en hoef je niet veel op te vullen.
      Gebruik ook een compleet ronde kom (dus niet met een platte bodem) ook dit ziet er mooier uit. Maar de bedoeling is goed finishing touch minder.

      Groeten,

      Ad Habraken

      Verwijderen
  2. Viavia op je blog gekomen! Leuke blog heb je! Wat ziet die taart er heerlijk uit, ga het ook maar eens proberen met mijn meisje! Dat vind ze vast en zeker ook heerlijk!

    Groetjes Scallie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat ziet dat er leuk en lekker uit zeg...

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wauwwww die taart ziet er gaaf en niet te vergeten heerlijk uit! Die ga ik ook eens proberen met m'n meisje :-) Dat gaat ze vast en zeker superleuk vinden!!

    Xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ooooh, mmmm! Die taart ziet er super lekker uit! Helaas lust ik dat soort cake niet, kan je dat ook met andere, denk je?
    Die foto van Hayley met haar smul-tongetje, super schattig!!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ja het kan met alle soorten cake :) en alle soorten ijs natuurlijk!

      Verwijderen
  6. Oh wat super leuk. Bedankt voor de tip, deze ga ik zeker een keer maken :)

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Dat ziet er lekker uit, ga het bewaren voor de feestdagen!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Dit ga ik zeer en vast eens uitproberen met mijn dochtertje en de papa die zal er zeker van meesmullen!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. O wat een mooi taartje is dat geworden. Was het ook lekker, want ik denk wel dat je er kotsmisselijk van wordt als je er teveel van eet.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Leuk zeg! Sneed het ook een beetje, die taart?

    BeantwoordenVerwijderen

Subscribe to RSS Feed Follow me on Twitter!