maandag 22 oktober 2012

Vandaag werden bij ons thuis opnames gemaakt voor het televisie programma Volgens Mama van SBS6. Ik had mij en Hayley opgegeven als mama en dochter voor het televisieprogramma. Iedere mama kan zich opgeven voor een item, en als je geluk hebt word je uitgekozen.

2 Weken geleden zouden we een item schieten over het thuisblijfmoederschap, maar dat ging niet meer door. Al snel kreeg ik een mail met de vraag of ik en Hayley wilden meewerken aan een item voor gezonde snacks. Maar natuurlijk wilden wij dat!

Vanmorgen was het dus rennen in huis. Om 12:00 uur zou het team komen en mijn woonkamer en keuken moesten helemaal netjes en schoon zijn. Daarnaast moesten Hayley en ik ook even flink tutten, want als je op tv komt, wil je er wel op je best uitzien natuurlijk.


De (zeer nette) woonkamer werd omgetoverd tot een ware setting met lampen, cameraman, geluidsman en regisseuse. Hayley vond het allemaal reuze interessant en absoluut niet eng. Ik had haar de dag van te voren al verteld dat er 'televisiemensen' zouden komen om televisie te maken.


Waar het item precies over gaat mag ik niet vertellen, daar heb ik tenslotte voor getekend. Ik kan alleen zeggen dat het gaat over gezond snacken voor kinderen.

Hayley was dan ook de absolute hoofdrolspeelster en ze heeft het ontzettend goed gedaan. Ze luisterde goed en volgde instructies uitstekend op. Ik ben dan ook super trots op mijn kleine filmster!


Het was een lange en vermoeiende dag (vooral voor deze zwangere mama die zo eigenwijs was haar hakjes aan te trekken).

Volgens Mama komt elke zondag op SBS6 om 16:55 uur. 

Wanneer het item van mij en Hayley wordt uitgezonden weet ik nog niet, maar dat laat ik jullie uiteraard weten.
(Waarschijnlijk zondag 18 november!)
Categories:

10 opmerkingen:

  1. Ohh wat gaaf!! Ken het helemaal programma trouwens niet, laat je weten wanneer jullie op tv komen? :-)

    Xxx

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Jaa tuurlijk laat ik dat weten ,ik hoop het vandaag te horen.

      Verwijderen
  2. Twee sterren, en wat doet Hayley dat super!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Superleuke ervaring voor jullie tweetjes, nu ja eigenlijk drietjes:)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Het was zeker een leuke ervaring. Ik heb al geen cameravrees en hayley dus ook niet, erg leuk!

      Verwijderen
  4. Wat leuk zeg, en wat een mooie krullen heeft Hayley! En het klopt van het filmset idee, ik heb ooit meegedaan met Puberruil, wat een bijzondere wereld, het t.v wereldje!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Super gaaf dat jullie daar aan mee hebben gedaan. ben benieuwd!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Spannend! Leuk zeg, ik ben heel benieuwd naar het resultaat.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Dat is nog eens leuk... ben heel erg benieuwd.

    BeantwoordenVerwijderen

Subscribe to RSS Feed Follow me on Twitter!