maandag 29 oktober 2012

(Bijna) 13 weken zwanger inmiddels, dus dan is het wel tijd voor een buik- foto. Die buik begint namelijk te groeien. Dat merkte ik al heel snel. Het lijkt deze keer ook eens 2 keer zo hard te gaan. Vanaf week 8 loop ik namelijk al in zwangerschapsbroeken, een gewone broek knelt ontzettend.

Het is eerlijk gezegd de eerste buikfoto die ik heb gemaakt. Alle weken ervoor voelde ik mij vreselijk. Een foto moment heeft er gewoon nooit ingezeten. Daarnaast is er ook ontzettend veel gebeurd de afgelopen maand waardoor ik ook niet echt behoefte had om foto's te maken van mijzelf.

Langzamerhand gaat het wat beter met mij. Ik heb al een aantal dagen niet meer gespuugd waardoor mijn energie is gestegen. Gisteren was ik in staat 2 uurtjes naar de stad te gaan met mijn gezin. Dat was heerlijk. Ik heb meteen een nieuwe zwangerschapsjeans gekocht.

En vandaag ben ik ook al sinds kwart voor 7 (wintertijd) druk in de weer. Ik heb dochterlief naar 'school' gebracht, boodschappen gedaan, afgewassen, de was gedaan, bedden opgemaakt, afgestoft en ik ben stoofpeertjes aan het maken.
Ik kan wel zeggen dat ik mij vandaag goed voel. Dat is fijn, want ik heb ook mijn onzekere momenten.

Zo mocht ik afgelopen vrijdag even extra naar het hartje luisteren van de baby. Ik had een onzeker moment die week en dat neemt mijn verloskundige erg serieus. Hij/zij zat al behoorlijk hoog en de hartslag klonk sterk en duidelijk, ik was weer opgelucht.

Ook heb ik even op de weegschaal gestaan en ik schrok: 3 kilo afgevallen. Echt een domper. Door het spugen en de stress afgelopen maand ben ik 3 kilo kwijtgeraakt. Ik ben al niet de dikste, dus kilo's kwijtraken doe ik niet graag. Maar goed ik heb hoop. Er groeit een kleintje in mij, dus die kilo's komen er de komende maanden vast wel weer bij! Hopelijk ben ik nu van het spugen af en kan ik meer gaan genieten.
Categories:

9 opmerkingen:

  1. Goed om te lezen dat je je weer beter voelt, nu maar hopen dat dat zo blijft, dat is toch veel fijner! Leuke foto trouwens! Fijne dag vandaag!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. O wat mooi!! Je foto dan..fijn dat je je al wat beter voelt.Fijn ook dat je extra mocht luisteren (heb zelf een doptone;aanrader)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Fijn dat het nu wat beter met je gaat, hopelijk blijft dat zo... wat een heerlijk mooi buikje.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Whaaaaa wat mooi meis je hebt gewoon al een buikje! Wat heerlijk dat je je weer wat beter voelt, hoop dat het zo heel je zwangerschap mag blijven. Wat lief dat je zo bij de vk binnen mag wandelen, altijd lekker een bevestiging.

    Xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Goed dat je je al beter voelt. Ik had dat ook eerst vermageren. En dat dat buikje zichtbaar is , is toch wel weer een leuk moment, genieten en genieten!!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Fijn te lezen dat je je al wat beter voelt.
    En een erg leuke foto!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Gefeliciteerd met je zwangerschap! Mooie buikfoto ook ;) Ik zit inmiddels alweer in het ICSI traject.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank je wel meis. Hopelijk voor jou snel een wondertje!

      Verwijderen
  8. Fijn dat het weer beter gaat. En maak je niet druk om die kilo's... Als jij weer wat binnenkrijgt en energie hebt gaat het goed toch... Mooi buikje!

    BeantwoordenVerwijderen

Subscribe to RSS Feed Follow me on Twitter!