zondag 21 oktober 2012


Vandaag alweer 1 jaar geleden beloofde Pablo en ik eeuwige trouw aan elkaar. Wat een bijzonder emotioneel moment was dat. Onze bruiloft was geen perfect feest, maar hoe slechter de bruiloft, hoe beter het huwelijk zeggen ze weleens. Ons huwelijk is perfect. We zijn gelukkig met elkaar en ik houd zielsveel van mijn man. En nu we in verwachting zijn van ons tweede kindje, zijn we helemaal happy.

Hier eens een paar foto's van onze huwelijksdag. Niet de perfecte poseerde foto's, maar de foto's die een realistisch beeld geven van onze trouwdag en laten zien hoe wij echt zijn.








Op naar ons 2e jubileum en nog vele meer!!

Oja en wat we gaan doen vandaag? Ik krijg een badkuip! Heerlijk toch?
Categories:

8 opmerkingen:

  1. Van harte gefeliciteerd met jullie katoenen huwelijk. Geniet ervan. Echt super leuke foto's.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank je wel! Wist nieteens dat het zo heette. Ik heb ze meteen van alle jaren opgezocht hihi

      Verwijderen
  2. Gefeliciteerd!!!
    Tof die niet geposeerde foto's, die waar jullie elkaar omhelzen is heel mooi, ik wens jullie dat intens liefhebben een heel leven lang toe!
    O ja en geniet van de badkuip :)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Prachtige sfeerimpressie! Gefeliciteerd met deze bijzondere dag.Een badkuip ..zalig..vooral in zwangerschap! (ben er zelf ook nog in bevallen..geen tijd meer om eruit te stappen..beviel helemaal goed (en razend snel))

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Gefeliciteerd met jullie 1 jarige huwelijk... Leuke foto,s heb je geplaatst.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ook hier nog van Harte Gefeliciteerd!! Superleuke foto's.

    Xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Gefeliciteerd nog met jullie trouwdag!

    BeantwoordenVerwijderen

Subscribe to RSS Feed Follow me on Twitter!