donderdag 20 september 2012

Afbeelding via garcya.us
De komende maand is spannend. Ik leef erg toe naar bepaalde datums aankomende tijd. Zo word ik in oktober 'tante' van een 'neefje'. Mijn beste vriendinnetje is namelijk hoogzwanger van haar eerste kindje en ik vind het ontzettend spannend. Zij wordt ook bijna mama! Hijgend en puffend slaat ze zich door de laatste loodjes heen. Want ja op het einde is een zwangere vrouw niet meer dan een blok beton dat lekker de hele dag op de bank wilt liggen en dat doet ze ook.

Ze is er helemaal klaar voor en haar huisje ook. Samen hebben we het bedje in elkaar gezet, Pablo en ik hebben een box en een wipper voor haar gekocht, de kinderwagen staat al een lange tijd in de kamer, ze heeft de kleren gewassen en ga zo maar door. Het is nu een kwestie van afwachten.
Zodra ik eventjes bij haar op bezoek ga, rennen Hayley en ik de babykamer in. Voor de zoveelste keer bekijken we de kleine kleertjes en strelen we het ledikantje. Dromerig kijken we om ons heen met het idee dat er straks een klein mannetje erbij is. Een vriendje om mee te spelen, een kindje om van te houden.

21 Oktober zijn Pablo en ik ook alweer 1 jaar getrouwd. Wat is het jaar omgevlogen! Ik kan onze trouwdag nog erg goed herinneren. Al ben ik er wel met een zweverig gevoel doorheen gevlogen. Het was een mooie zonnige koude oktober dag en het was heerlijk om eindelijk de vrouw te worden van de man waar ik zoveel van houdt. We weten nog niet hoe we ons eerste jubileum gaan vieren. Ik denk dat we gewoon lekker samen uit eten gaan en het bewaarde stukje van de bruidstaart opeten dat al bijna een jaar in de vriezer ligt. (Als ik er nog een hap van durf te nemen)

En 10 november wordt Hayley 3 jaar. Die dag geven we een feestje voor familie en vrienden. Ik heb behoorlijk wat mensen die ik wil uitnodigen, dus als het goed is, wordt het een leuk en gezellig feestje.
Hayley heeft er al zin in, want ze weet precies wat ze voor haar verjaardag wilt hebben: heel veel My Little Pony.

Wat is 2012 een heerlijk jaar. Ik heb zin in de mooie dagen die eraan komen, en er zullen vast nog veel meer mooie momenten komen!
Categories:

6 opmerkingen:

  1. <3 leuk he al die mooie momenten die eraan komen! het jaar is inderdaad echt omgevlogen.. ben benieuwd wat ons nog allemaal te wachten staat, maar in ieder geval genoeg om van te genieten!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een heerlijke vooruitzichten allemaal!!

    Xxx Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Dat wordt een heerlijke maand!
    Leuk 1 jaar getrouwd, ik zit net op 1 maand hihi ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een ontzettende leuke vooruitzichten zeg!

    1 jaar getrouwd spannend

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Heerlijk die vooruitzichten! :) Ik ken het!! Voor ons staat een hoop te gebeuren :)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een fijne dingen allemaal! 1 jaar getrouwd, gefeliciteerd :)
    Haha, als een blok beton op de bank hangen. jep, helemaal goed beschreven, ik herken het.

    BeantwoordenVerwijderen

Subscribe to RSS Feed Follow me on Twitter!