donderdag 30 augustus 2012

Het zijn 2 dikke vriendinnen, Hayley en haar vriendinnetje Z. van (bijna) 5 jaar oud. Zij is de oudste dochter van 1 van mijn beste vriendinnen.

Z. heeft nog eventjes zomervakantie en dus bleef ze vannacht een nachtje bij ons slapen. Daar hadden we het een tijdje geleden al een keer over gehad. Het leek mij hartstikke gezellig, maar als ze wilde komen, dan hoorde ik dat wel. En zo kreeg ik eergisteren een berichtje van mijn vriendin, Z. wilde heel graag komen logeren.

Toen ik Hayley vertelde wat er ging gebeuren, sprong ze een gat in de lucht van blijdschap. Ze had er reuze veel zin in. Gistermiddag werd Z. gebracht en de dolle pret kon beginnen. Ik had verwacht mijn handen vol te hebben aan de 2 drukke dames, maar integendeel, ze hebben zich prima zelf vermaakt.
Ze hebben getekend, filmpje gekeken en vooral veel boven gespeeld op de nieuwe kamer van Hayley.



Als avondeten aten we lekker pannenkoeken met snoepjes en rond half 9 's avonds was het toch echt tijd om richting bed te gaan. Ze mochten samen op Hayley's kamer slapen. Z. in het bedje van Hayley en Hayley in haar eigen campingbed. De bedjes stonden tegen elkaar aan en het hemeltje zat om de 2 bedjes heen, zodat ze samen sliepen in een grote tent. Toen ze eenmaal in bed lagen mochten ze van mij nog eventjes kletsen. Door de babyfoon hoorden we een hoop gegiechel. Ik kan mij zelf nog goed herinneren hoe spannend en leuk het was als er een vriendinnetje kwam logeren. Maar nu ben ik zelf de (strenge) ouder die aangeeft dat het tijd is om te gaan slapen.


Na een paar keer roepen en streng zijn, vielen ze in slaap, tot de volgende ochtend half 8. Het was zo lief om te zien hoe ze naast elkaar lagen ze slapen in het tentje. Hayley was flink verrast toen ze haar goede vriendinnetje zag in de ochtend, ze had meteen geen ochtendhumeur!

De rest van de ochtend hebben ze gespeeld, het was dan ook een marathon-spelen. Alles werd uit de boxen en kasten getrokken. Het lijkt dan nu ook alsof er een bom is ontploft. Maar dat geeft niet, want de meisjes hebben veel plezier gehad en dat vind ik het allerbelangrijkste!


Categories:

12 opmerkingen:

  1. Dat ziet eruit als een hele gezellige pyamaparty!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ziet er erg gezellig uit! Trouwens hoe kom je aan die widget van mamaplaats?

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ik had erom gevraagd en toen hebben ze hem gemaild :)

      Verwijderen
    2. Oo super zal ik ook even om vragen hihi, aangezien ik daar steeds actiever ben!

      Verwijderen
  3. Wat wordt ze groot he! Superleuk voor ze, nog even en het wordt 1 groot feest met alle kids bij elkaar!!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ahhh wat heerlijk!! De foto's zeggen genoeg.....supergezellie!

    Xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  5. oooh, zo gezellig zeg!! Dolle pret, da's duidelijk op die mooie foto's!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hier thuis vraagt mijn meisje of haar vriendinnetje ook eens mag blijven slapen, ik denk ook dat ze veel plezier zullen hebben. Ddat is typisch zo meisjes en wat ze dan allemaal zo tegen elkaar vertellen, niet te geloven hé.Leuk dat ze het zo fijn hebben gehad.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Oh dat ziet er erg gezellig uit zeg!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat gezellig zo,n slaap feestje hihi... Die meiden hebben zich wel vermaakt.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hele leuke foto's en 1 en al gezelligheid. Ik weet nog vroeger hoe leuk dat was haha. Leuk idee dat tentje ook. Vroeger deden wij dat ook tentjes tijdens het logeren bij elkaar en vooral mijn zus en ik (waren zulke leuke tijden) soms wil ik het echt terug spoelen =(

    BeantwoordenVerwijderen

Subscribe to RSS Feed Follow me on Twitter!