zondag 19 augustus 2012

Vandaag weer eens een blogje over mijn vakantiegevoel, want dit heerlijke weertje geeft natuurlijk het ultieme vakantiegevoel. Wat een warmte vandaag! Heerlijk.

Vanmorgen hebben we met de hond gewandeld op het strand en daarna een paar boodschapjes gehaald voor de barbecue. De rest van de middag hebben we in de tuin gezeten, wel in de schaduw, want in het zonnetje is het bloedje heet.

Voor Hayley heb ik haar badje weer opgezet. Ook hebben we even een flink water gevecht gehouden. Tja mannen die kunnen het volgens mij gewoon niet laten om hun vrouw aan te vallen met emmers water en een waterpistool! Ach, we hebben lol gehad en ik was zo droog in het zonnetje. Hopelijk ben ik er zelfs een beetje bruin van geworden, maar ik betwijfel het.

Deze heerlijke zomerse dag is nog niet afgelopen dus ik ga er nog even van genieten. Straks barbecueën en vanavond marshmallows bij een kampvuurtje.
Hier nog 3 foto's van vanmiddag. Het was de bedoeling dat ze in het badje zou glijden, maar het badje is net te hoog. Maar dat mocht de pret niet drukken voor Hayley en het zorgde ook voor wat spectaculaire foto-momenten.




Meer vakantiegevoel lezen? Kijk ook eens bij: Katja @YaneKrisBoomieDe LibbrechtsMiss  CreatuurtjeSweet Sienna HopeEen huis in de straatIt's MiekKaatjes verhaaltjesSamVilla SpeelmamaSa LeafTaske en Mamarina

7 opmerkingen:

  1. GAAF dat water-foto-effect!!
    Jullie hebben een fijn weekend zo te lezen. Geniet er nog even van :)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ja wat was het heerlijk vandaag he, echt vakantie gevoel... Maar in de zon wel erg heet. Heerlijk die foto,s zeg... Ik heb vandaag ook heerlijk genoten van dit weer, had dus ook het fijne vakantie gevoel.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Het is eens wat anders voor je zwembad landen met leuk watereffect, en ja waterpret onder volwassenen,...neem maar lekker wraak :0)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Haha gave foto's! Vond het gisteren wel heel warm hoor....in Brabantland was het 34,5 graad in de schaduw, Dana is er vannacht zelfs ziek door geworden. Beetje minder mag ook wel....

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hihihi de foto is wel goed gelukt zo!!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een super gave foto's zeg. Heerlijk zomers.

    BeantwoordenVerwijderen

Subscribe to RSS Feed Follow me on Twitter!