zondag 5 augustus 2012


Een nieuwe kamer, dus een nieuwe lamp dacht ik. Maar nee, die kroonluchter was 1 van de eerste dingen die ik kocht toen Pablo en ik gingen samen wonen. In onze oude flat hing hij in de hal naar de w.c. en in het nieuwe huis kwam hij in de oude kamer van Hayley te hangen.

Ik hecht gewoon veel waarde aan deze 'simpele' kroonluchter van de Xenos. In plaats van een nieuwe lamp besloot ik de lamp aan te kleden met allemaal kralen: roze en paarse.

Het was even een werkje, maar het resultaat mag er zijn. Een nieuwe lamp was een stuk duurder geweest en wat is er nou leuker dan oude spullen in een nieuw jasje te steken?

Wat heb je nodig?

- kralen (kijk eens in die goedkope rommelwinkeltjes van tegenwoordig)
- metaaldraad
- tangetje

Voor minder dan €6,- heeft deze lamp een complete make-over ondergaan. Zo kan hij weer flink wat jaren mee.
Categories:

14 opmerkingen:

  1. Leuk zeg!
    Waarom altijd maar alles wegdoen terwijl je het een make over kunt geven,
    doen wij hier ook regelmatig, niks mis mee.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik hou dr ook altijd van, oude spulletjes pimpen. Heel leuk geworden en hij past heel goed in de kamer

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik ben helemaal voorstander, geeft een goed gevoel iets een 'nieuw kleedje' geven' :)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. En hij is echt heel erg leuk geworden!!!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Zo, die heb je even opgepimpd! Heel mooi.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat mooie gedaan zeg! Ik ben creatief, maar niet zo creatief..

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ohhhh die is leuk!! Gaaf gedaan zeg en past helemaal bij haar kamer!

    Xxx Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een goede diy! Het is veel leuker iets op knappen en te hergebruiken, zeker als het zoveel waarde voor je heeft. Hangt de lamp nog steeds?

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat heb je dat toch weer leuk gedaan zeg! Wat een leuk idee om dat te maken hoor.

    BeantwoordenVerwijderen

Subscribe to RSS Feed Follow me on Twitter!