donderdag 19 juli 2012

Vandaag was het weer een beetje een hangdag. Ik word een beetje moe van dat regenachtige weer.
Vanmiddag was het even droog met hier en daar een zonnetje. Hayley en ik vlogen meteen de deur uit om naar de opening te gaan van de speelweide in Cascadepark.

We kwamen op tijd, want er waren nog volop kindjes aan het spelen. Hayley werd geschminkt en kreeg een lekkere gratis suikerspin. Er vloog meteen een fotograaf op haar af en deze man was zo aardig mij de foto's toe te sturen. Ik wil ze graag met jullie delen!





Alle foto's zijn eigendom van Maré Fotografie, fotografie voor kinderen en volwassenen (marefotografie@upcmail.nl)
Categories: , ,

8 opmerkingen:

  1. Haaa, die foto met de suikerspin voor haar hoofd is wel errug leuk :D (de andere twee trouwens ook!)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Piep waar ben ik, er viel veel te beleven; smink, suikerspin, foto's nemen,...

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wauwww prachtige foto's van je mooie meisje!!

    Xxx Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Haha die laatste foto is echt cool. stoer vrouwtje

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Leuk zeg!! Bedankt nog voor je lieve reactie.

    Liefs xxxx

    BeantwoordenVerwijderen

Subscribe to RSS Feed Follow me on Twitter!