zaterdag 28 juli 2012


De afgelopen 2 dagen ben ik weer gaan schilderen als Rapunzel. Het was heerlijk mijzelf weer volledig op een projectje te storten. Ik heb lang nagedacht over wat ik nou precies wilde schilderen. Uiteindelijk bedacht ik iets te gaan doen in een Hello Kitty thema (natuurlijk). Hello Kitty is altijd zo lekker kleurrijk, dus een regenboog leek me een goed idee, niet te groot, want misschien werd hij dan wel schots en scheef. Ik tekende 3 wolkjes en een regenboogje, dit moest hem worden. Een vrolijke muurschildering met naam.

Maar eenmaal druk bezig ontbrak er nog iets. Hij was niet vrolijk genoeg. Pablo kwam met het idee om de wolken gezichtjes te geven. En die kregen ze. Allemaal een verschillend gezichtje zoals hij adviseerde.

Toch moest er nog wat bij en wederom Pablo kwam met het idee een zonnetje te schilderen. Deze heb ik vanmorgen nog gemaakt en dat staat inderdaad erg leuk.

Nu klopt de muurschildering en is heerlijk kleurrijk. Toch heb ik nog jeukende (verf)vingers en heb ik het idee dat er nog iets ontbreekt aan de muurschildering, misschien hartjes of vlindertjes, ik weet het niet.

Wat denk jij? Moet er nog wat bij of is hij zo klaar?




Wil je ook zo'n leuke muurschildering met naam maken? Klik hier om te zien hoe je dat moet doen.
Categories: ,

11 opmerkingen:

  1. Ik vind hem echt heel leuk...Echt iets missen erin nee, maar misschien wat je zegt een mooi kleurig vlindertje is denk wel leuk.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtig, heel knap geschilderd!
    Ik zou het eerst al eens volledig aankleden en dan kijken of er nog wat bij moet (is dan wel lastig om nog te schilderen). Als de rest al druk is moet dat niet meer zijn, als je rustig blijft, niet te veel andere kadertjes en zo, zou ik er ook nog wat bij schilderen, een vlindertje zou toepasselijk zijn.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Superleuk geworden! Zou er niks meer aan doen, misschien kun je ergens anders nog wat schilderen. Maar goeie tip om het eerst in te richten dan weet je waar er nog wat mist! xx

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Tjee, wat KNAP! Zo mooi geschilderd... zou willen dat ik het je na kon doen!
    Ik zou er niks meer bij doen..dan wordt het misschien net iets te druk. Misschien wat plankjes er naast/onder hangen en daar wat leuke dingen in de zelfde kleuren opzetten. Hmmm, wat je ook doet, het wordt vast super!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank je wel :) maar is heel makkelijk te doen hoor. Gewoon plaatjes uitprinten,plakken op de muur, omtrekken met potloot en dan inkleuren met verf. Idee van het plankje is zeker een goed idee!

      Verwijderen
  5. Ik was al zo benieuwd naar de muurschildering. Heel erg mooi heb je het gemaakt! Die wolkjes zijn zo lief.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Mooie muurschildering miscchien kan er nog een luchtballon bij of enkele balonnetjes.Maar ik vind het zo al héél mooi. Ik heb net afscheid genomen van de muurschildering van mijn dochter haar kamertje omdat ze haar grote kamer kreeg.Ik kan ook zo genieten van dat schilderen. groetjes!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ballonnen zijn ook heel schattig inderdaad :) Die van jou met die beer op de schommel was ook heel mooi en zo groot. Ga je nog een nieuwe maken voor haar nieuwe grote meiden kamer?

      Verwijderen
  7. Wauwwww gaaf gedaan meis! Vind het zo echt superleuk.

    Xxx Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Thanks :) het is ook echt leuk om te doen. Mijn man wilt dat ik ook iets voor onze slaapkamer maak, ik zou alleen niet weten wat. In ieder geval geen wolkjes en vlindertjes.

      Verwijderen

Subscribe to RSS Feed Follow me on Twitter!