zondag 15 juli 2012

Ik ben een echte online shopper. Het is gewoon zo ontzettend handig. Vanuit de luie stoel met een lekker koppie thee leuke kleren bestellen. Geen oneindig zoeken tussen rommelige kledingrekken en stapels kleren, lang wachten in de rij, teleurgesteld worden omdat je helemaal naar de stad bent gegaan en ze alwéér mijn maat niet hebben en ga zo maar door. Online winkelen is makkelijk, tijdbesparend, leuk en soms een beetje verslavend!


Dochterlief heeft een groeispurt gehad. En niet zo'n klein beetje ook. Opeens pastte ze helemaal niks meer. Pyama's, sokken, broeken, jurken en shirts leken allemaal opeens te klein. Ik wilde voor haar online gaan shoppen bij de H&M, maar voor de zoveelste keer stelde de online shop mij teleur. Er stonden amper leuke dingen op de shop en wat leuk is, was alweer uitverkocht.

Met grote ergenis ging ik dan maar opzoek naar een andere online winkel. Al vrij snel kwam ik terecht op de online shop van de C&A. Had geen idee dat deze bestond! Sinds februari 2012 biedt C&A zijn gehele collectie aan op een eigen online shop. Normaal ben ik geen super fan van de C&A maar de site trok mijn aandacht. En wat een super leuke kinderkleren! Volop Hello Kitty shirtjes voor een mooi prijsje. Met een hoop geklik en 100 euro verder zijn we heel wat kleren voor Hayley rijker.

Gisteren kwam het pakketje al binnen en Hayley showde vol trots haar nieuwe kleren.

Maatje 104 zit haar nu prima. Ik hoop zelfs dat ze er een jaartje mee kan doen, aangezien maat 104 tot 4 jaar oud is. Met een grote papa en mama heb ik er alleen een hard hoofd in.
Maar geen probleem, ik heb nu in ieder geval weer een leuke online winkel gevonden met super leuke betaalbare kinderkleding. De website is tevens erg overzichtelijk. Betalen is alleen vooraf mogelijk, je kunt niet eerst bestellen en dan pas betalen met acceptgiro. Ik denk dat als C&A deze betaalmogelijkheid toevoegd, ze nog meer bestellingen zullen krijgen!

Leuke kleertje gescoord bij de onlineshop van C&A

13 opmerkingen:

  1. Superleuke kleding heb je voor je meisje gekocht enne hier nog een online shopper hoor. Ik koop ook best vaak voor Dana bij de C&A maar dan via de Wehkamp. Daar hebben ze nog meer en kun je wel gewoon achteraf betalen met een acceptgiro.

    Ik koop voor Dana heel veel online, heel veel leuke online shopjes...veel merkkleding ook en veel goedkoper dan in de gewone winkels.

    Hopelijk kan ze weer even genieten van al haar mooie kleding!!

    Xxx Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Super leuk! Heb je nog leuke links voor mij met online shops? xxx

      Verwijderen
  2. Wat een schattige kleertjes zeg!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een leuke kleertjes. Lekker he, online shoppen. Vind ik ook nog steeds het fijnste. Hoewel ik voor de gezelligheid ook nog wel eens echt naar de stad ga hoor. En dan kom ik ook altijd wel met iets thuis. Zelf shop ik voor de kleine man via Wehkamp, en Lief!Lifestyle webshop.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ben het helemaal met je eens online shoppen is tegenwoordig veel makkelijker dan in de stad shoppen. Wat een ontzettende leuke kleertjes heeft ze!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Online shoppen... zeker gevaarlijk (zeg ik uit ervaring ;) Ik loop af en toe de C&A in en koop dan ook vaak wel wat. De kinderafdeling is een aanrader zie ik!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ja zeker. Kwaliteit is ook prima. Al zeg ik eerlijk dat ik niet graag winkel in een winkel van C&A. De kleren hangen zo slordig enzo. Dus dit is erg fijn shoppen zo :)

      Verwijderen
  6. Ja relaxed he? Ik heb daar laatst ook een hele stapel kleding besteld (ook voor Rick). Maatje 104 alweer, wat gaat dat hard (maar goed, Em heeft ook alweer 92!)

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Online shoppen doe ik eigenlijk ook veel vaker.
    Leuke shirtjes!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Je dochtertje lijkt er wel erg blij mee. Online shoppen is inderdaad makkelijk, weg van de drukte en de overvolle rekken.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Superleuke kleertjes.. en maat 104 alweer!! Over 10 jaar kan ze de catwalk op ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  10. dergelijke brede waaier trekt me altijd.

    BeantwoordenVerwijderen

Subscribe to RSS Feed Follow me on Twitter!