zondag 22 juli 2012

Een vakantiegevoel had ik absoluut vandaag. We hebben een super dagje gehad met z'n drietjes. Hier een dagje vanuit mijn ogen.

We begonnen de dag met een wandeling op het strand


Tino gaat helemaal uit zijn dak






Hayley zit mij achterna met haar waterpistool

Vliegtuigje spelen met papa

Zo'n dagje is heerlijk, maar ook heel vermoeiend

We hebben zelfs nagedacht wat voor ons nou de ideale vakantie is en we zijn eruit. Volgend jaar gaan we op vakantie naar Frankrijk met de caravan. We huren er 1 en gaan naar de meest leuke en kindvriendelijke camping die we kunnen vinden. Bevalt ons dat, dan kopen we het jaar daarna een caravan.

Waarom een caravan? Ten eerste zijn wij geen fan van vliegen en ten tweede is het gewoon zo makkelijk. Je hele hebben en houden inpakken zonder gesleep met koffers. En je loopt niet het risico dat je in een vreselijke hotelkamer terecht komt.
Natuurlijk zitten er ook nadelen aan een camping zoals die douches, maar daar wil ik best doorheen kijken. Ik zie het al voor me: dagen en avonden lang heerlijk buiten zitten en veels te bruin worden terwijl dochterlief zich vermaakt op de camping met vriendjes en vriendinnetjes.

Die gedachte geeft mij echt een vakantiegevoel!

Meer vakantiegevoel lezen? Kijk ook eens bij: Katja @Yane, Kris, Boomie, De Libbrechts, Miss Creatuurtje, Sweet Sienna Hope, Een huis in de straat, It's Miek, Kaatjes verhaaltjes, Sam, Villa Speelmama, Sa Leaf, Taske en Mamarina

7 opmerkingen:

  1. Klinkt heerlijk! Wij gaan volgend jaar kamperen, lekker een grote tent op een leuke camping en dan genieten!

    Nu eerst nog maar een jaar door bikkelen hé! Gelukkig hebben we nu een weekje mooi weer, kunnen we lekker genieten!

    Fijne week toegewenst! x

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dromen van vakantie, een heel jaar lang, ook niet slecht.
    Wel goed dat jullie het eerst eens gaan uitproberen of het bevalt.
    En uw hondje is ook een schatje zo te zien ;0)
    Leuke vader-dochter foto's!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooie foto's. Wij gaan voor de eerste keer op verlof naar Calpé met het vliegtuig en zullen zien hoe het ons bevalt. Maar zo een caravan of mobilehome moet toch ook wel geweldig zijn.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat heb je toch een stoere dochter (foto met zonnebril)!
    Een caravan lijkt mij ook heerlijk...je eigen huisje in een ander land. En inderdaad lekker veel buiten zijn, meer dan wanneer je in een hotel zit. Als kind gingen wij ook altijd met de caravan weg...alleen de geur van de caravan gaf mij al een vakantiegevoel :D

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een heerlijke dag! Superleuk kamperen, thuis hebben we dat jaren gedaan jammer genoeg krijg ik manlief daar nooit in...die noemt het kramperen en denkt er nog niet over na :-(

    Xxx Miranda

    BeantwoordenVerwijderen

Subscribe to RSS Feed Follow me on Twitter!