woensdag 18 juli 2012

Een tijdje geleden heb ik een fotoshoot gehad. Zo nu en dan doe ik eens wat modellenwerk. Ik vind het na al die jaren nogsteeds leuk om te doen. Heerlijk als mensen er alles aan doen om te zorgen dat je er mooi uitziet. Daarnaast geef het staan voor de camera nogsteeds een kick.

Door Mona was ik gevraagd voor een nieuw project van haar. Mona is de fotograaf van de Life Style Almere. Zij had al eerder foto's gemaakt van mij voor mijn fotoshoot voor de Life Style Almere.
Tuurlijk wilde ik meewerken aan het project.

Naam project: Aardappel-sieraden

Waarom dit project?:

Mona Alikhah: "In dit project worden aardappelen als sieraden gepositioneerd. Hier zie je alvast een voorproefje van het project.  Ik ben zeer gecharmeerd van het werk van Vincent van Gogh. De aardappel was vroeger volksvoer, is nu nog een belangrijk voedingsmiddel en een voornaam handelsproduct in Nederland.
De waarde wil ik laten zien door de aardappels in de vorm van sieraden met goud te combineren.
Ik kom zelf uit Iran en daar worden altijd veel sieraden van goud gemaakt. Daarom vind ik aardappelen en goud vanuit mijn eigen visie een spannende combinatie, zo kan ik een extra waarde aan het product geven."

Eerst is er een testfase geschoten, hierbij het resultaat:


Fotograaf: Mona Alikhah
Visagie/haar: Edith Peek




En tot slot een filmpje over hoe het project tot stand is gekomen en de fotoshoot:


Categories: ,

7 opmerkingen:

  1. Mooi verhaal en dat je modellenwerk doet daar verschiet ik niet van :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Zo leuk hoe mensen dingen bedenken waar je zelf niet snel op zou komen...super!!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooie foto's! De eerste vind ik het mooiste.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Oh wat een mooie foto's en wat een mooi project, apart!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wauwwwwwwwwwww meis en wat een mooi project, dat is echt apart!!

    Xxx Miranda

    BeantwoordenVerwijderen

Subscribe to RSS Feed Follow me on Twitter!