zondag 3 juni 2012

Pablo heeft de hele week vakantie gehad en dat was super fijn. We hebben vooral veel in de tuin geklust, wat tijd doorgebracht met vrienden en familie en gewoon de dagelijkse dingen gedaan, zoals boodschappen en rondhangen in huis. Een goede manier voor Pablo om echt even tot rust te komen. Helaas was het weer niet zo mooi als we hadden gehoopt, maargoed niet alles kan meezitten. Het eind van de zomer neemt hij weer een weekje vrij, misschien is het dan weer wat beter.

We hebben veel tijd met z'n drietjes doorgebracht, maar Pablo en ik wilden ook graag weer een avondje samen op pad. Even een avondje daten, dat hebben wij gewoon nodig. Hoeveel we ook van Hayley houden, een avond samen op pad is goed voor ons huwelijk. Het werd een avond ouderwets 'dinner and a movie'.
Hayley is die zaterdag avond voor het eerst bij mijn ouders gaan logeren. Ja voor het eerst! Voor ons een grote stap, aangezien wij die manier van loslaten erg moeilijk vinden.

Ik heb de dag ervoor Hayley uitgelegd dat ze de volgende dag bij mijn ouders zou gaan logeren. Ze vond het een goed idee en leerde zo weer meteen een nieuw woord erbij. We pakten samen haar tas in en de volgende ochtend heeft ze een mooie tekening gemaakt voor opa en oma. Ze was erg enthousiast, aangezien ze graag naar mijn ouders gaat. Daar krijgt ze de hele dag volop aandacht en draait alles om haar. Hartstikke leuk natuurlijk.

Zaterdagmiddag brachten we haar weg. Het was wel even moeilijk haar daar achter te laten, maar we weten dat ze het goed heeft bij mijn ouders. Het enige dat ik graag wilde, is dat mijn ouders altijd bereikbaar zouden zijn en mij af en toe lieten weten hoe het ging. Zo kon ik gaan genieten van een avondje weg.
We zijn samen met vrienden wezen eten bij sushi restaurant Kimono en daarna naar de Men in Black 3 geweest. Het was een super avond maar zo burgelijk als we zijn, lagen we om middernacht alweer thuis in bed.

Het was de planning de volgende dag flink uit te slapen, maar nee, om 10:45 uur stonden we bij mijn ouders voor de deur. We hadden Hayley zo gemist! We hadden verwacht dat Hayley ons enthousiast zou omhelzen, in tegendeel, ze begon heel hard te huilen toen we aankwamen.
Ze had het zo naar haar zin dat ze niet naar huis wilde, tenzij al heel speelgoed dat ze heeft liggen bij mijn ouders mee ging. Ik had absoluut niet verwacht dat ze zo zou reageren, maar ach, zo weten we dat het voor herhaling vatbaar is. Haar eerste keer uit logeren was dus een groot succes. En voor ons was dit weer een mijlpaal. Al ben ik heel blij dat ze nu weer boven in haar eigen bedje ligt en ik zo weer kan kijken hoe lief ze ligt te slapen.






Categories: , ,

3 opmerkingen:

  1. Hihi wat schattig! Blij dat ze het zo leuk heeft gehad. En een avondje samen weg konden jullie ook goed gebruiken! Leuke film he Men in Black, wij waren met Yaro die vond hem ook helemaal leuk

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ja dat avondje samen weg was zeker fijn! Dat doen we zo weinig. Ik vond de film echt vreselijk hahaha

      Verwijderen
    2. Haha ja toen ik het schreef dacht ik er ook al aan.. jij houdt niet van dat soort films :p

      Verwijderen

Subscribe to RSS Feed Follow me on Twitter!