woensdag 27 juni 2012

Pablo en ik beginnen een super team te worden wat betreft klussen. Zo als wij altijd zeggen: professioneel amateurswerk.

We zijn zo weinig samen dat samen klussen juist ontspannend en gezellig is. Ik zie zo vaak dat mensen stress hebben tijdens verbouwen en constant ruzie maken. Nee wij niet, ik vind het juist gezellig! We zaten laatst nog te zeuren dat we geen zin meer hadden iedere avond tv te kijken, maar we wisten gewoon niet wat we moesten doen.
Nu we aan de zolder zijn begonnen, hebben we genoeg te doen de komende tijd. Al verlangen we vanavond toch echt wel naar een avondje tv kijken.

De afgelopen dagen hebben we de tussenmuur aan 1 kant helemaal af gemaakt, glasvezel behangen, geschilderd en het plafond bijna afgemaakt. Er zit nog behoorlijk wat werk in, maar we zijn al best ver.
Aankomende zondag gaat Hayley een dagje naar mijn ouders zodat wij de schuine wand wit kunnen lakken en een vloer uit kunnen zoeken. Gisteren heb ik al wat Hello Kitty spulletjes gekocht in de stad om de kamer aan te kleden en ik doe ondertussen genoeg ideeën op. We nemen de tijd voor dit project, maar het gaat gewoon heel snel. Ergens in juli zat Hayley dan wel haar nieuwe kamertje betrekken.

Dat zal toch wel even spannend zijn als ze straks helemaal op zolder zit! Maargoed kleine meisjes worden groot en het duurt niet lang meer totdat ze 3 jaar is.

Plafond zit er bijna in!

Lekker roze!

Wat een hoge kamer!

Dansen van blijdschap

Zoals je ziet hebben we nog genoeg te doen!

Categories: ,

8 opmerkingen:

  1. kan niet wachten tot het af is! super gezellige hello kitty kamer!!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ik ben ook heel benieuwd hoe het uiteindelijk gaat worden :)

      Verwijderen
  2. Ziet er echt super leuk uit, nu al! Ben benieuwd hoe het uiteindelijke resultaat zal zijn!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wauwww het ziet er nu al super uit! Heerlijk die roze wand. Manlief en ik kunnen ook heel goed samen klussen, hij klust voornamelijk en ik geef aan en ruim de rommel op ;-)

    Xxx Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. whoehahah heel herkenbaar hoor:) maar deze keer heb ik zelf al best veel gedaan hihi. schilderen is zo lekker ontspannend!! xxx

      Verwijderen
  4. O dat ziet er nu al heel gezellig uit! Wordt dat Hayley haar nieuwe kamertje? Handig, heb je direct weer een kamer beneden over voor.... :P

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hihi ja haar nieuwe kamer. Die ander twee kleine kamers zijn zo onhandig en wordt dus 1 grote kamer. In de toekomst willen we wel een 2e dus dat zal dan idd nog een kinderkamer worden tegen die tijd :)

      Verwijderen

Subscribe to RSS Feed Follow me on Twitter!