woensdag 23 mei 2012

Dat het mooi weer is geweest de afgelopen 2 dagen is jullie vast niet ontgaan. Met nog meer mooie dagen in het verschiet, kunnen we eindelijk gaan genieten van het zomer weer! En wat is dat toch lekker. Al zag ik veel berichten op facebook staan, dat mensen het toch alweer te warm vonden. Maar daar zijn wij Nederlanders voor, het is immers nooit goed. Het is of regen of bloedje heet! Vandaag en gister was het bloedje heet en dus prima weer om een zwembadje in de tuin te plaatsen.

Ik had nog een heel klein badje staan en dus had ik die gisteren voor Hayley neergezet op het gras met zoveel mogelijk water erin. Ze had de grootste lol en heeft heerlijk zitten spetteren in de tuin. Af en toe kwam er een hond of kat een slokje uit nemen aan gezien zij het erg moeilijk hebben met het warme weer. Hoe leuk ze het ook vond, ik vond het badje toch echt te klein om lekker in te zitten.

Zo zijn we vanmorgen vroeg naar de stad gegaan. Het was even zoeken naar een leuk badje. Ik had er eerst één gevonden bij de zeeman, maar toen ik het Hello Kitty badje zag bij de Bart Smit bracht ik het andere badje meteen terug. Met een strandbal van Hello Kitty erbij en een Hello Kitty bikini aan was het compleet.

Thuis aangekomen moest het bad worden opgeblazen en het water erin worden gedaan. Voor Hayley kon het allemaal niet snel genoeg gaan, want ze stond al helemaal te trappelen van enthousiasme.
Toen had badje gevuld was, kon ze haar lol niet op. Ze heeft heerlijk zitten spetteren de hele middag. Het was ook zo warm. Nu de zon hoog staat, hebben we volop zon in de tuin en heb ik maar een stoel naast het badje gezet, zodat ze gedeeltelijk in de schaduw zat. Ik heb haar met factor 50 ingesmeerd en na het douchen zag ik hoe bruin ze al was geworden! Belachelijk, ik ben zelf nog spierwit haha.


Het is onze eerste zomer in ons nieuwe huis met een grote tuin. Vorige zomer zaten we nog in de flat en eventjes daarna in het nieuwe huis, maar de tuin was nog een zandvlakte. Nu kunnen we gaan genieten van het geen dat we zo graag wilden! Pablo zag het een jaar geleden helemaal voor zich, bbq'en in de tuin, hondje dat rondloopt en Hayley die lekker speelt. En dat beeld is nu werkelijkheid. Wat is dit toch genieten!

"Mogen wij ook in het badje?"

Categories: , , ,

2 opmerkingen:

Subscribe to RSS Feed Follow me on Twitter!