maandag 21 mei 2012

Het mooie zomerweer is eindelijk begonnen. Toen ik gisteravond naar de weervoorspellingen keek, zag ik eindelijk alleen maar zonnetjes staan voor de komende weken. En dat komt erg goed uit, aangezien Pablo volgende week de hele week vrij heeft! Lekker vakantie vieren dus.

Vandaag zijn Hayley  een stukje gaan "wammelen" zoals zij het noemt. We wonen nu alweer bijna een jaar in Almere Poort en ik had sinds de dag van vandaag nog geen stap gezet in het bos dat vlakbij is. We wonen aan de rand  van het bos van Pampus hout. Ik vond het weleens tijd om samen een wandelingetje te maken. Valentino ging ook mee. En voor de zekerheid nam ik ook maar de wagen mee. Ik had geen idee hoever we gingen lopen en hoelang we weg zouden blijven.

Rond 13:00 uur gingen we de deur uit en rond 14:30 kwamen we thuis aan. We hebben een lange wandeling gemaakt door het bos en op de terugweg zijn we door Almere Poort gelopen om dat eens te verkennen.


In het bos hebben we heel veel verschillende diertjes bekeken, zoals spinnetjes (ielgh) en lieveheersbeestjes. Hayley zag ze overal met haar kleine scherpe oogjes. Bewonderen doet ze graag, maar de beestje aanraken, o nee hoor!

Het was de bedoeling dat Valentino ook een lekker stuk zou wandelen, maar nee. Meneer werd al moe bij het idee om het lange stuk te lopen en zat de hele weg gewoon in de wandelwagen.

Hayley en ik hebben bloemetjes geplukt, stokjes voor Tino meegenomen en foto's gemaakt. Het was super lekker om een flink stuk te wandelen, maar al snel werd het benauwd. Ik besloot dan ook maar richting huis te gaan, aangezien we nog een behoorlijk stuk terug moesten lopen. Hayley en Valentino namen samen plaats in de wandelwagen en zo liepen we richting huis.

De rest van de middag hebben we genoten van het zonnetje in de tuin. Eindelijk is de zomer dan (een beetje) begonnen. Dat wandelen zullen we zeker vaker gaan, aangezien ik Hayley zo zag genieten!

Hier een filmpje van Hayley en Valentino in de wandelwagen.


En nog wat foto's van de wandeling!




0 reacties:

Een reactie plaatsen

Subscribe to RSS Feed Follow me on Twitter!